• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 15 تیر 1402
کد مطلب : 196510
+
-

مربی ولخرج

باشگاهی که ستاره می‌ساخت، حالا به یک مصرف‌کننده تبدیل شده است

مربی ولخرج

با خرید 105میلیون پوندی دکلان رایس از وستهم، علاوه بر اینکه ژاکا و توماس پارتی می‌توانند به تیم‌های بعدی خود فکر کنند، گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه آرسنال ثبت شد؛ باشگاهی که با آرسن ونگر به‌جای اینکه ستاره بخرد، ستاره می‌ساخت. حالا میکل آرتتا از زمانی که به آرسنال آمده، هزینه‌های زیادی روی دست باشگاه گذاشته. او ابتدا چندین بازیکن از جمله مسوت اوزیل، الکسیس سانچس، گندوزی، بیرین، اوبامیانگ و... را بیرون انداخت و حتی برند لنو و امیلیانو مارتینس، 2‌دروازه‌بان عالی این تیم را آزاد کرد. بازیکنانی مثل لاکازت هم قراردادشان پایان یافت. برخی بازیکنان گران‌قیمتی که خودش خریده بود، نظیر توماس پارتی، نیکلاس پپه و... را مرخص کرد. 591.5‌میلیون پوند کل مبلغ هزینه‌شده توسط آرسنال برای جذب 25‌بازیکن از زمان انتخاب میکل آرتتا به عنوان سرمربی این تیم است. کای هاورتس هم همین تابستان با مبلغ 60میلیون از چلسی خریداری شد. آرتتا در ژانویه گذشته هم 2‌بازیکن به نام تروسار از برایتون و جورجینیو از چلسی را جذب کرده بود.
   آرسنال قرار است 105‌میلیون پوند هزینه خرید دکلان رایس را در 3‌قسط و در مدت 24‌ماه به وستهم پرداخت کند.
   گفته می‌شود آرسنال با آژاکس به توافق نهایی رسیده و قرار است تیمبر این هفته تست پزشکی بدهد.
   ژاکا با اینکه از آاس‌رم پیشنهاد دارد، می‌خواهد به بوندس‌لیگا برگردد و زیر نظر ژابی آلونسو در بایرلورکوزن بازی کند.
   توماس پارتی هم از عربستان پیشنهاد دارد و هم از یوونتوس. آرتتا برای خرید او 50میلیون یورو رقم فسخ قرارداد این بازیکن را به لالیگا پرداخته بود تا او را از اتلتیکو بگیرد. سیمئونه، سرمربی اتلتیکو از این کار خشمگین شده بود.
   آرسنال، جرمی فریمپونگ، مدافع 22‌ساله بایرلورکوزن را زیر نظر دارد. 2‌سال از قرارداد بازیکن باقی مانده؛ بازیکنی که در فصل گذشته 8‌گل زد و 7پاس‌گل داد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید