• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 15 تیر 1402
کد مطلب : 196507
+
-

سرگیجه شماره یک

بیرانوند که انگار تازه متوجه عواقب کارش شده، به طرز ناشیانه‌ای دست پیش گرفته است

سرگیجه شماره یک

سرگیجه؛ این احتمالا بهترین تعبیر برای ماجراهای علیرضا بیرانوند است، هم از زاویه دید میلیون‌ها نفری که هاج و واج رفتارهای اخیر او را تماشا می‌کنند و هم از زاویه دید خودش که انگار دقیقا نمی‌داند چه می‌خواهد و تازه متوجه برخی از عواقب کارهایش شده است. این فرضیه، از رفتارهای ضد‌ونقیض بیرانوند در فضای مجازی قوت می‌گیرد؛ جایی که صفحه توییتر منسوب به او یک پیام توأم با دلخوری منتشر کرد، اما بعد از آنکه بیرو متوجه شد این ماجرا برایش بازتاب خوبی نداشته، مدعی شد اصلا توییتر ندارد. این در حالی است که بررسی‌ها نشان داد بسیاری از دوستان بیرانوند در توییتر این صفحه را دنبال می‌کنند و چنین مسئله‌ای نمی‌تواند تصادفی باشد!
به هر جهت بیرانوند در یک اقدام گیج‌کننده دیگر پیامی متناقض و پیچیده در فضای مجازی منتشر کرد که خب این بار دیگر نمی‌توانست از آن ابراز برائت کند! گلر سرخپوشان در این پیام نوشته بود: «امروز که پرده‌ها کنار رفته و رقم بسیاری از قراردادها منتشر شده همه می‌توانند ببینند و قضاوت کنند که من علیرضا بیرانوند در انتخاب‌هایم به مسائل مالی اهمیت داده‌ام یا نه. حالا با وجدانی آسوده رو به هواداران پرسپولیس می‌گویم من با قلبم ماندم و در کنار هم‌تیمی‌هایم برای سربلندی تیم جنگیدم. امروز اما دلخورم چون بی‌مهری دیده‌ام و خواسته یا ناخواسته در آستانه تصمیمی دشوار قرارم داده‌اند. می‌خواهم اطمینان داشته باشید روزهای درخشانی را که با هم ساختیم فراموش نخواهم کرد. حتی اگر امکان ماندن و ادامه دادن را از من بگیرند، امیدوارم درکم کنید.»
نمی‌دانیم الان که شما این مطلب را می‌خوانید تکلیف بیرانوند مشخص شده یا نه، اما پیام اینستاگرامی او که چیز خاصی را نشان نداد. بیرو در حالی به ناشیانه‌ترین شکل ممکن دست پیش گرفته و از بی‌مهری و دریغ شدن فرصت ادامه حضور خود در پرسپولیس سخن گفته که خودش به‌طور یکطرفه قراردادش را فسخ کرده و در این شرایط طبیعتا هیچ‌یک از مسائل مطرح‌شده از سوی این دروازه‌بان نمی‌تواند موضوعیت داشته باشد. شاید تنها خروجی قطعی این پیام آن باشد که بیرو روی گمانه‌زنی‌ها مهر تأیید زد و رسما پذیرفت انتشار رقم قرارداد بالای گلرهای دوم و سوم استقلال، برای او دردناک بوده است؛ دروازه‌بان‌های نیمکت‌نشینی که با دریافتی‌های حدود 13و 8‌میلیارد تومانی، فاصله زیادی از بیرانوند نداشتند. لابد بیرو هم با خودش فکر کرده از چنین باشگاهی می‌تواند سالانه 50‌میلیارد تومان بگیرد!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید