• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 23 خرداد 1397
کد مطلب : 19646
+
-

کافه مجلس

ادعای مستند درباره دو‌تابعیتی‌ها

شهروز برزگر، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از اظهارنظرهای بدون سند درخصوص دو‌تابعیتی‌ها انتقاد کرد و گفت: تشویش اذهان عمومی و عوام فریبی به صلاح نیست. او در نطق میان دستورش در جلسه علنی دیروز مجلس گفت: برخی درخصوص دو‌تابعیتی‌ها در مجالس تشویش اذهان عمومی کرده و عوام‌فریبی می‌کنند.

  بررسی سفر خارجی نمایندگان در هیأت رئیسه مجلس

علی‌اصغر یوسف‌نژاد، عضو هیأت رئیسه مجلس با توجه به قصد بعضی از نمایندگان برای سفر به روسیه و دیدن مسابقات جام جهانی فوتبال، گفت: یکی از بحث‌هایی که قطعا در هیأت‌رئیسه مطرح خواهیم کرد بحث سفر خارجی نمایندگان است. این عضو هیأت‌رئیسه مجلس ادامه داد: سفر نمایندگان باید با توجه به الزامات و انگیزه‌های سفر، ساماندهی شود و مصلحت کشور نیز مدنظر قرار گیرد. اوگفت: مشخص نیست که هر نماینده به‌صورت میانگین چندبار در سال سفر می‌رود؛ برای مثال من در سال گذشته سفر نرفته‌ام.

  جعل تیتر برای تخریب رئیس فراکسیون امید

سایت اطلاع‌رسانی محمد‌رضا عارف مدعی شد: خبرگزاری خانه ملت برای تخریب عارف در مقام رئیس فراکسیون امید جعل خبر می‌کند.  امیدنامه نوشت تازه‌ترین اقدام این رسانه، بازنشر مصاحبه داریوش قنبری با باشگاه خبرنگاران جوان است که با جعل عبارت «عارف اصلاح‌طلب‌تر از روحانی نیست» به نقل از آقای قنبری درصدد وارونه‌نمایی سخنان این نماینده سابق مجلس است. درحالی‌که در هیچ بخشی از این مصاحبه ‌عبارت «عارف اصلاح‌طلب‌تر از روحانی نیست» دیده نمی‌شود.

  سؤال از علوی درباره نفوذی ندانستن دری اصفهانی

در جلسه علنی دیروز بهارستان سؤال جواد کریمی‌قدوسی، نماینده مشهد از محمود علوی، وزیر اطلاعات در مورد علت اعلام موضع درباره دو‌تابعیتی‌ها و نفوذی ندانستن دری اصفهانی از سوی هیأت رئیسه اعلام وصول شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید