• پنج شنبه 31 خرداد 1403
  • الْخَمِيس 13 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 20
چهار شنبه 14 تیر 1402
کد مطلب : 196449
+
-

نقل‌قول/ طالبان در مبارزه با تکفیری‌ها، شکست خورده است

گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی: به امارت اسلامی می‌گویم که شما در مقابله با تکفیری‌ها خیلی ناکام هستید و هیچ‌ چیزی برای گفتن ندارید. عملیات انتحاری و انفجار در مساجد، مراکز آموزشی و نماز میت، همه، کار همین گروهک تکفیری است و شما تا‌کنون نتوانسته‌‎اید کاری در برابر تکفیری ها انجام دهید. (ایندیپندنت)

روسیه با جنگ ترکیبی روبه‌روست
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه: بسیاری از کشورهای در حال توسعه نسبت به ایده‌های نئونازی در اوکراین و مسلح کردن اوکراین برای آسیب رساندن به روسیه آگاه هستند. یک جنگ ترکیبی آشکار علیه روسیه در جریان است. روسیه یقینا در برابر تحریم‌ها و فشارهای خارجی مقاومت خواهد کرد و امروز مردم روسیه از هر زمان دیگری با هم متحدتر هستند. (خبرگزاری تاس)

فقط اف16 برای اوکراین کافی نیست
یوری ایگنات، سخنگوی فرماندهی نیروی هوایی اوکراین: جت های اف ۱۶ به‌تنهایی برای کی‌یف کافی نیستند. کی‌یف احتمالاً جنگنده‌های هورنت آمریکایی از کشور استرالیا خریداری خواهد کرد. ما نمی‌توانیم بر شرکای خود فشار بیاوریم، زیرا به کمک آنها وابسته هستیم، اما حامیان خارجی اوکراین تا کنون فقط تامین جت‌های جنگنده اف۱۶ را در دستور کار قرار داده‌اند و ما به جنگنده‌های دیگر هم نیازمندیم. (راشا تودی)



 

این خبر را به اشتراک بگذارید