• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 13 تیر 1402
کد مطلب : 196317
+
-

نکته بازی/ جراحی قلب مریض

تراکتور یکی از تیم‌هایی بوده که در فصل نقل‌وانتقالات سر و صدای زیادی به راه انداخته است. سرخپوشان تبریزی خریدهایی داشته‌اند که 3 تن از مهم‌ترین آنها در فاز تدافعی بوده. در یک جابه‌جایی پرحاشیه، حسین پورحمیدی که به‌صورت قرضی راهی آلومینیوم اراک شده بود به تراکتور برگشت و در نتیجه محمدرضا اخباری با دلخوری جدا شد. به هر حال قابل انکار نیست که پورحمیدی فصل بسیار درخشانی را پشت سر گذاشت. از سوی دیگر بعد از بی‌میلی پرسپولیس به جذب شجاع خلیل‌زاده، این مدافع به جمع سرخپوشان تبریزی پیوست و بعدتر هم تراکتور عارف آقاسی را به‌عنوان زوج او از فولاد خرید. به این ترتیب روشن است که پاکو خمز به درستی بزرگ‌ترین نقطه‌ضعف تیمش را پیدا کرده و به ترمیم آن پرداخته؛ خط دفاعی‌ای که پارسال 34گل خورد.

اما شما با 45میلیارد، استراحت می‌کنی!
یکی از جنجالی‌ترین خبرهای چند روز گذشته مربوط می‌شد به مذاکره باشگاه استقلال با علیرضا بیرانوند. یکی از خبرگزاری‌ها نوشت آبی‌ها با بیرو مذاکره کرده‌اند و به او پیشنهاد دستمزد 95‌میلیارد تومانی برای دو فصل داده‌اند؛ خبری که به‌طور نصفه و نیمه و نه‌چندان جاندار از سوی باشگاه استقلال تکذیب شد، اما رسانه منتشر‌کننده آن بر موضع خود پافشاری کرد. حالا کاری نداریم که این مذاکره انجام شده یا نه و اصلا بیرو می‌تواند به استقلال برود یا خیر. از همه جالب‌تر واکنش بوژیدار رادوشوویچ بود که گفت: «بیرانوند با 95‌میلیارد تومان هم به استقلال نمی‌رود.» این در حالی است که خود استاد با فسخ قراردادش 800‌هزار یورو (تقریبا 45میلیارد) مفت از پرسپولیس گرفته و در خانه استراحت می‌کند. شما دیگر لاف تعصب نزن استاد!

مارکوپولوی غیررسمی
سردار آزمون که در تعطیلات تابستانی به سر می‌برد، از فرصت حضور در تهران استفاده کرد و به‌عنوان میهمان سر تمرین استقلال حاضر شد. سردار سال‌ها قبل و زمانی که علی دایی سرمربی پرسپولیس بود، چند جلسه‌ای هم به‌عنوان عضو افتخاری در تمرینات سرخپوشان حضور یافته بود که آن زمان باعث بروز شایعاتی شد. جالب اینجاست که آزمون سابقه بازی در تیم‌های پایه سپاهان را هم دارد و اصلا باشگاه اصفهانی به همین دلیل موفق شد از ناحیه ترانسفر سردار از زنیت به لورکوزن، 37‌هزار یورو درآمد کسب کند. این وسط محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور هم پیراهن تیمش را به‌صورت افتخاری به آزمون داده تا بازیکنی که 11‌سال است خارج از ایران فوتبال بازی می‌کند، مثل مارکوپولو کل تیم‌های مطرح لیگ را دور زده باشد!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید