• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 12 تیر 1402
کد مطلب : 196256
+
-

جنگ داخلی در پرسپولیس

کنعانی با قرمزها به توافق رسیده اما نفراتی از درون تیم مانع عقد قرارداد با او شده‌اند

ماجرای پیوستن محمدحسین کنعانی‌زادگان به پرسپولیس هنوز قطعی نشده و در چند روز گذشته هم خبرهای مختلفی درخصوص این موضوع در رسانه‌ها منتشر شده است. رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس هم روز شنبه در آخرین اظهارنظر رسمی‌اش در مورد شرایط جذب کنعانی‌زادگان به خبرنگارانی که مقابل ساختمان باشگاه حضور داشتند، گفت:‌ «کنعانی‌زادگان وابسته به پرسپولیس است. شرایط حضور در پرسپولیس، این است که پرسپولیسی باشند. شرایط ما برای بزرگان تیم‌مان یکسان است. اگر می‌بینید که همه بازیکنان با جان و دل زحمت می‌کشند، به این دلیل است که ما سعی نکردیم تفاوتی بین چهره‌ها باشد. ما هم گفتیم برای کنعانی‌زادگان مثل سایرین شرایط برابر است و می‌توانیم در خدمتشان باشیم.»

قدیمی‌ها علیه کنعانی!
از روزی که بحث حضور کنعانی‌زادگان در پرسپولیس مطرح شد، برخی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس نسبت به بازگشت احتمالی این بازیکن و مبلغ قراردادش حساس شدند. این نفرات با توجه به اینکه فصل گذشته با پرسپولیس قرارداد بستند، مبلغ قرارداد فصل آینده‌شان هم مشخص است و نمی‌توانند دستمزدشان را بالاتر ببرند ولی کنعانی‌زادگان با توجه به اینکه تازه قصد حضور در پرسپولیس را دارد، نسبت به بقیه بازیکنان مبلغ بیشتری خواهد گرفت.
نکته مهم اینجاست که پرسپولیس و کنعانی‌زادگان از لحاظ مالی با یکدیگر به توافق کامل رسیده‌اند و اختلافی از لحاظ مالی بین باشگاه و این بازیکن وجود ندارد. پرسپولیس بالاترین سقف قرارداد را حاضر است به این بازیکن بدهد و از طرفی تاجر طرفدار پرسپولیس که در امارات سکونت دارد، بخشی از مبلغ قرارداد او را پرداخت خواهد کرد ولی برخی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس نسبت به مبلغ قرارداد کنعانی‌زادگان موضع گرفته‌اند و به درویش گفته‌اند که مبلغ قرارداد آنها هم باید به اندازه پول قرارداد کنعانی‌ زیاد شود!
مدافع سابق سرخ‌ها هم در جریان اتفاقات چند روز اخیر قرار گرفته و به‌شدت از این موضوع ناراحت است. از طرفی یحیی گل‌محمدی هم به‌شدت باشگاه را تحت فشار گذاشته تا کنعانی‌زادگان را جذب کنند، این در حالی است که هنوز تکلیف ماندن گولسیانی هم مشخص نیست و یحیی حاضر نیست در این شرایط بازیکن مهمی مثل کنعانی‌زادگان را از دست بدهد.
از چند هفته پیش اما، شایعه شده باشگاه سپاهان هم به این بازیکن پیشنهاد وسوسه‌انگیزی داده و هنوز هم در انتظار پاسخ مدافع فصل گذشته الاهلی است. با این حال، اولویت اول کنعانی‌زادگان بازی در پرسپولیس است. روز گذشته هم یکی از ایجنت‌های شاغل در حوزه خلیج‌فارس، یک پیشنهاد از عربستان برای این بازیکن آورده و تعلل پرسپولیس در عقد قرارداد با کنعانی‌زادگان می‌تواند در نهایت منجر به از‌دست‌دادن این بازیکن شود.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید