• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
دو شنبه 12 تیر 1402
کد مطلب : 196253
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/r0BqB
+
-

نوسازی دیوار آبی

استقلال که عارف غلامی و سیلوا را از دست داده، دیروز با آرمین سهرابیان قرارداد بست تا پروژه بازسازی خط دفاعی‌اش رسماً آغاز شود

خرید دوم
نوسازی دیوار آبی

آرمین سهرابیان با عقد قراردادی 2ساله به استقلال پیوست و دومین خرید قطعی این تیم در فصل نقل‌وانتقالات شد. این بازیکن که توانایی بازی در پست‌های مختلف خط دفاعی ازجمله دفاع میانی و دفاع چپ را دارا‌ست، طی روزهای اخیر مذاکراتی با باشگاه استقلال و جواد نکونام انجام داده بود و نهایتا عصر روز گذشته با حضور در دفتر باشگاه استقلال قرارداد 2ساله‌اش را با این باشگاه امضا کرد.
آرمین سهرابیان یکی از برترین مدافعان میانی لیگ برتر ایران در فصل گذشته بود. او در 24بازی فصل گذشته 2160دقیقه برای گل‌گهر بازی کرد و میانگین نمراتش در سایت متریکا 7.12 بود. با این نمره، مدافع میانی گل‌گهر به پنجمین بازیکن موفق تیم خودش و چهارمین بازیکن برتر لیگ در پست مدافع میانی تبدیل شد تا در تیم دوم منتخب فصل قرار بگیرد. متریکا در پایان فصل گذشته مرتضی پورعلی‌گنجی و روزبه چشمی را در خط دفاعی تیم منتخب اول و سهرابیان و گولسیانی را در خط دفاعی تیم منتخب دوم قرار داد. سهرابیان طی 24بازی‌اش 4گل و یک پاس‌گل هم برای گل‌گهر به ثبت رسانده بود تا یکی از گلزن‌ترین مدافعان میانی لیگ برتر لقب بگیرد. او در سال‌های اخیر همواره توانسته نامش را در میان گلزن‌ترین مدافعان لیگ قرار دهد. سهرابیان پیش‌تر در فاصله سال‌های 96 تا 98 هم برای استقلال بازی کرده بود اما در آن دوره کمتر به بازی گرفته می‌شد. او قبل از استقلال هم 4سال بازیکن سپاهان بود اما بهترین بازی‌هایش را نه در آن دوران بلکه در همین چند سال اخیر در تیم گل‌گهر ارائه داده است؛ بازی‌هایی که باعث شد امیر قلعه‌نویی او را به تیم ملی هم دعوت کند و فرصت انجام نخستین بازی ملی بالاخره در 27سالگی و در بازی ایران و کنیا برایش فراهم شود. سهرابیان حالا باید دومین دوره حضورش در تیم استقلال را آغاز کند و این بار امید زیادی به درخشش در خط دفاعی این تیم بسته است؛ خط دفاعی‌ای که احتمالا با حضور او، روزبه چشمی و محمدحسین مرادمند بسته خواهد شد. مگر اینکه آبی‌ها در روزهای آتی یک مدافع خارجی به خدمت بگیرند و چشمی را دوباره به جای خودش در خط هافبک برگردانند.

این خبر را به اشتراک بگذارید