• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
یکشنبه 11 تیر 1402
کد مطلب : 196174
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/WnpoX
+
-

میسون و قلب قرمز!

جدا شدن از چلسی، یک تجربه نفسگیر برای ماونت خواهد بود

میسون و قلب قرمز!

بین مهره‌های پرشماری که در فهرست خروج از باشگاه چلسی قرار گرفته‌اند، نام میسون ماونت نیز دیده می‌شود؛ بازیکنی که در چلسی ساخته شد، زیرنظر فرانک لمپارد به تیم اصلی باشگاه رسید، در لباس چلسی به تیم ملی انگلیس دعوت شد و حالا چاره‌‌ای جز ترک باشگاه مقابل خودش نمی‌بیند. حداقل در یک سال گذشته، اوضاع در این باشگاه پررفت‌وآمد اصلا برای ماونت خوب پیش نرفته است. اریک تن هاخ اما اعتقاد زیادی به سبک بازی این ستاره دارد و قصد دارد او را در یونایتد از نو بسازد. همه‌‌چیز حکایت از این دارد که رقم پیشنهادی 55‌میلیون پوندی شیاطین سرخ برای ماونت، پذیرفته خواهد شد.
 
  میسون، آماده انتقال
هاورتز، لوفتوس چیک، کولیبالی، مندی و کانته، تنها فروش‌های بزرگ چلسی در این تابستان نیستند. باشگاه انگلیسی هر روز خلوت‌تر می‌شود و حالا برای فروش میسون ماونت نیز با یونایتد به توافق رسیده است. چرا تن هاخ تا این اندازه روی خرید او اصرار دارد؟ به‌نظر می‌رسد این اتفاق 2‌دلیل خاص داشته باشد؛ اول سختکوشی همیشگی ماونت و تلاش زیاد او در جلسه‌های تمرینی است و دوم، توانایی این بازیکن در ارسال پاس‌های صحیح و کلیدی. او کاملا با سبک بازی مدنظر تن هاخ هماهنگ به‌نظر می‌رسد. فرانک لمپارد نیز تجربه کار کردن با میسون را اینطور توصیف می‌کند:«نه فقط من، همه مربیانی که با او کار کرده‌اند می‌دانند ماونت چه فوتبالیست درجه یکی است. او انگیزه زیادی دارد، به سختی کار می‌کند و از نظر من، همین حالا نیز فوتبالیست درجه‌یکی شده است».
 
  ماونت‌یونایتد!
پدیده سابق چلسی در تیم جدیدش چه پستی خواهد داشت؟ به‌نظر می‌رسد سرمربی یونایتد از او به‌عنوان بازیکن پست‌8استفاده خواهد کرد. او کمی جلوتر از کاسمیرو و پشت سر برونو فرناندز به زمین می‌رود؛ پستی که بازیکنانی مثل فرد یا اریکسن در یونایتد دارند. وظیفه اصلی او هم انتقال بازی خواهد بود تا برونو راحت‌تر در نقش هجومی قرار بگیرد و روی تغذیه مهاجمان تیم متمرکز باشد. به‌نظر می‌رسد ماونت در این بخش از زمین، یک خرید کاملا ایده‌آل برای قرمزها خواهد بود.


بر خلاف فروش‌های باشگاه چلسی، خریدهای این تیم آنقدرها هم شناخته‌شده نیستند. این تیم نیکلاس جکسون 22‌ساله را از ویارئال به خدمت گرفته و برای این بازیکن 32‌میلیون پوند نیز هزینه کرده است. این بازیکن که در جام‌جهانی نیز در عضویت سنگال قرار داشت، فصل گذشته در همه جام‌ها، 13گل برای ویارئال زده است. چلسی با خرید بازیکنی شبیه به این، دورنمای چندان جذابی برای فصل جدید ندارد. فراموش نکنید که این تیم چه نام‌های بزرگی را از دست داده است. با وجود این شاید هم ریسک پوچتینو جواب بدهد و جکسون به یک ستاره مهم برای این تیم تبدیل شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید