• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 7 تیر 1402
کد مطلب : 195815
+
-

افشاشدن مدعیان آزادی در حادثه هفتم‌تیر

افشاشدن مدعیان آزادی در حادثه هفتم‌تیر

هفتم‌تیر حادثه کوچکی نبود؛ مدیران برجسته مؤثر حاضر در نظام  - ۷۲نفر را - یکجا نابود کردن، به حسب ظاهر که شخصیتی مثل شهیدبهشتی در میان اینها است؛ شهیدبهشتی جزو نوادر زمان بود، جزو کسانی بود که نظیر او را انسان در نسل‌های پیاپی کمتر پیدا می‌کند. چنین کسی را، تعداد قابل‌توجهی از وزرای کارآمد را، از نمایندگان مجلس را، از فعالان سیاسی و انقلابی را یکجا از مردم بگیرند، خب اثر طبیعی و معمولی این حادثه چیست؟ شکست ملت، شکست انقلاب، قاعدتا این باید باشد؛ اما درست برعکس شد. درست عکس این حادثه، عکس آنچه دشمن از این حادثه انتظار داشت به‌وقوع پیوست. ملت متحد شد؛ مسیر انقلاب در یک مسیرِ واقعی قرار گرفت، در مسیر صحیح قرار گرفت؛ دشمنان ملت افشا شدند، رسوا شدند. بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار خانواده‌های شهدای هفتم‌تیر و جمعی از خانواده‌های شهدای استان تهران.
1394/04/06

نشانه صداقت و حقانیت انقلاب
دشمنان ما در آن روز تصمیم داشتند تمام چهره‌های مؤثر و معروف انقلاب را به شهادت برسانند. با شهادت استادمطهری مشخص شد که برای مسئولین انقلاب معافیت نیست و خطر به‌طور جدی آنان را تهدید می‌کند اما مردم و مسئولین با اعتقاد به راه خود و با پشتیبانی و حمایت یکدیگر ایستادند و انقلاب را پیش بردند و این خود نشانه صداقت و حقانیت انقلاب است.
در دیدار اعضای ستاد برگزاری مراسم هفتم‌تیر.
1369/03/29


نظام اسلامی از پای نیفتاد
رهبر معظم انقلاب، قوت فکر، اراده مستحکم، ابتکار، شجاعت اقدام، مدیریت عالی، روشنفکری و تسلط بر مبانی فقهی و فلسفی را از ویژگی‌های آیت‌الله دکتربهشتی برشمردند و خاطرنشان کردند: دشمنان ملت، نظام نوپای اسلامی را از شخصیتی چنین ارزشمند محروم کردند و این کار می‌توانست نظام را فلج کند اما نظام اسلامی با تکیه بر استحکام درونی خود، نه‌تنها با شهادت بهشتی و دیگر شخصیت‌ها، از پای نیفتاد بلکه خون این عزیزان، نظام را در پیگیری اهداف خود مصمم‌تر، بانشاط‌تر و با طراوت‌تر کرد.
دیدار مسئولان دستگاه قضایی و خانواده‌های شهیدان سرافراز هفتم‌تیر.
1383/04/07


 

این خبر را به اشتراک بگذارید