• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 1 تیر 1402
کد مطلب : 195308
+
-

5جبهه متقارن در برابر صهیونیست‌ها

   70 عملیات طی 24 ساعت  
یک روز پس از غافلگیری نظامیان صهیونیستی در اردوگاه جنین، چند جوان فلسطینی با انجام عملیات ضداشغالگری موفق شدند که 4 شهرک نشین صهیونیست را هدف قرار دهند. شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه اعلام کرد که ۳ مبارز فلسطینی با اسلحه «ام 16» عملیات تیراندازی در نزدیکی شهرک عیلی مابین نابلس و رام‌الله را انجام دادند که 2نفر از آنها به شهادت رسیده و یک نفر دیگر محل را ترک کرده است. عملیات شامگاه سه‌شنبه پس از تنش اخیر در اردوگاه جنین به وقوع پیوست و نشان داد که حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها بی‌پاسخ نمی‌ماند.
طی حداقل 2سال گذشته تنش‌ها در کرانه باختری به بالاترین حد خود رسیده و مناطق اشغالی کرانه باختری به‌صورت روزانه شاهد انجام عملیات‌های متعدد نیروهای فلسطینی است. منابع خبری روز چهارشنبه گزارش دادند که نیروهای مقاومت فلسطین طی ۲۴ ساعت ۷۰ عملیات علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری انجام دادند.

   نگرانی ژنرال با سابقه صهیونیست   
رهبران و مقامات ارشد تل آویو متوجه تهدید وقوع جنگ چندجبهه‌ای  شده‌اند  و این روزها به‌شدت در کابوس عملی شدن  این جنگ از سوی گروه‌های مختلف مقاومت هستند. بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر افراطی رژیم صهیونیستی‌ماه گذشته مدعی آمادگی برای جنگ در جبهه‌های مختلف در منطقه شد و 2هفته پس از ادعاهای او، سخنگوی ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی از برگزاری مانورهای نظامی جامع برای شبیه‌سازی‌ جنگ چند جبهه‌ای ازجمله در جبهه‌های لبنان، سوریه، غزه و کرانه باختری خبر داد.‌ماه گذشته نیز «اسحاق بریک»، از ژنرال‌های باسابقه ارتش رژیم صهیونیستی و رئیس سابق کمیته رسیدگی به شکایات نظامیان در گفت‌وگو با کانال ۱۴ تلویزیون اسرائیل به این مسئله اذعان کرد که در جنگ آینده 5 جبهه متقارن وجود خواهد داشت؛ نخستین آن حزب‌الله است که بر شهرک‌های شمالی مسلط خواهد شد و جبهه دوم نیز سوریه و ارتش و گروه‌های هم پیمان ایران در داخل سوریه و نزدیک جولان آن هم با جدیدترین تسلیحات و توانایی رزمی است. جبهه سوم هم حماس و جهاد در غزه است که به‌عنوان پیاده نظام به‌سوی اسرائیل پیشروی خواهند کرد. جبهه چهارم نیز کرانه‌باختری است که منفجر خواهد شد و در آن هزاران فرد مسلح شرکت و به‌سوی شهرک‌نشینان و جاده‌ها تیراندازی خواهند کرد و جبهه پنجم هم وقوع درگیری‌ها در داخل اسرائیل با هزاران عرب است که 400 هزار سلاح در اختیار دارند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید