• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
پنج شنبه 1 تیر 1402
کد مطلب : 195302
+
-

سریال ناتمام فساد در خانواده بایدن

سریال ناتمام فساد در خانواده بایدن

وقتی در اکتبر2019 «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور وقت آمریکا در اوج قدرت علیه بایدن و خانواده او سخنرانی می‌کرد، بسیاری سخنان ترامپ علیه خانواده بایدن را ناشی از سیاسی‌کاری‌های انتخاباتی عنوان کرده و اتهامات علیه «هانتر بایدن»، پسر رئیس‌جمهور فعلی آمریکا را نادیده گرفتند. با این حال اکنون که بایدن در قدرت است، هر روز برگ جدیدی از فسادها علیه هانتر بایدن، تنها پسر رئیس‌جمهور آمریکا در سطح رسانه‌ها منتشر می‌شود. بایدن البته یک پسر دیگر هم با نام «جوزف رابینیت بو بایدن» داشت که در سال2015، زمانی که بایدن معاون اول اوباما بود، بر اثر سرطان درگذشت. بو بایدن، پسر بزرگ بایدن بود و به هر میزان که برادر کوچکش این روزها مشغول آبروریزی است، کارنامه پسر ارشد رئیس‌جمهور آمریکا تا حدودی آبرومندانه‌تر بود، چون او توانسته بود پیش از مرگ تا حد دادستان کل ایالت دلاور پیشرفت سیاسی داشته باشد، اما هانتر بایدن به‌عنوان پسر کوچک آنچنان حاشیه‌دار است که آبرویی برای پدر 80ساله خود باقی‌نگذاشته است.
تقریبا 2‌ماه پیش، تصاویر رفتارهای غیراخلاقی هانتر برای نخستین‌بار توسط تلویزیون دولتی روسیه پخش شد. این فیلم که حاوی تصاویر مصرف مواد‌مخدر و همچنین کودک‌آزاری و روابط جنسی توسط پسر دوم بایدن بود، ادعاها پیرامون فساد خانوادگی بایدن را عینیت بخشید و ثابت کرد که پیش‌تر «اف‌بی‌آی» تلاش داشته تا روی برخی از گزارش‌های فساد پسر رئیس‌جمهور سرپوش بگذارد. پیش از این نیز شبکه آمریکایی فاکس‌نیوز گزارش داد که از لپ‌تاپ هانتر بایدن عکس‌های جنسی از سال ۲۰۰۸تا۲۰۱۹ استخراج شده که در یک وب‌سایت و یک کانال تلگرامی بارگذاری شده است. دستیار سابق ترامپ، درباره محتویات یافت‌شده روی لپ‌تاپ پسر بایدن می‌گوید: «چند‌ماه طول کشید تا حدود 10هزار عکس که اندام تناسلی [هانتربایدن] را نمایش داده بود، اصلاح و قابل انتشار کنیم.»
اما فساد پسر رئیس‌جمهور آمریکا به مصرف مواد مخدر و روابط غیراخلاقی محدود نمی‌شود و مشخص شده که او از موقعیت پدرش در دولت ایالات متحده در آن زمانی که جو بایدن معاون رئیس‌جمهور بود، سوءاستفاده می‌کرده است. در ایمیل‌های فرزند جو بایدن متن‌هایی استخراج شده است که نشان از دریافت رشوه و پارتی‌بازی این فرد در امور داخلی و خارجی آمریکا دارد. مثل این پیام: «هی، من می‌توانم پرونده شما را در مقابل آمریکایی‌های سطح بالا مطرح کنم.» همچنین ایمیل‌ها نشان می‌دهند که هانتر در زمان معاون ریاست‌جمهوری پدرش از یک میلیاردر چینی می‌خواهد ۱۰میلیون دلار پرداخت کند تا او را به کاخ سفید معرفی کند! همه این فسادها از سوی پسر رئیس‌جمهوری انجام شده که مدعی است آمریکا قانون‌مدارترین کشور دنیاست!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید