• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
سه شنبه 22 خرداد 1397
کد مطلب : 19447
+
-

کافه مجلس

  موافقان و مخالفان سپنتا در مجمع

محمدجواد کولیوند، رئیس کمیسیون امور داخلی شوراها در مجلس شورای اسلامی، در توضیح آخرین وضعیت طرح اصلاح قانون شوراها مبنی بر حضور اقلیت‌های مذهبی در شوراهای شهر و روستا، گفت: این طرح هفته آینده در مجمع عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح، بررسی و تعیین تکلیف می‌شود. به گزارش ایسنا، وی گفت: کمیسیون سیاسی مجمع تشخیص مصوبه مجلس در این موضوع را تأیید کرده اما کمیسیون قضایی مجمع نظر منفی نسبت به مصوبه مجلس داشته است. مصوبه مجلس درباره اصلاح قانون شوراها در واکنش به تعلیق موقت عضویت سپنتا نیکنام، عضو زرتشتی شورای شهر یزد تصویب شده بود.

  ممکن است استانداران هم تحریم شوند

محمد جواد ابطحی، نماینده خمینی شهر و عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در واکنش به تحریم‌های آمریکا گفته است: تحریم‎های جدید آمریکا علیه برخی افراد حقیقی در کشورمان یک پروپاگاندا و تبلیغات سیاسی است و آنها خود به این موضوع واقف هستند.  به گزارش خانه ملت، وی افزود: در آینده ممکن است اسامی استانداران، نمایندگان مجلس یا ائمه جمعه نیز به این لیست اضافه شود که ملت ایران باید هوشیار باشند تا فریب این توطئه‌ها را نخورند.

  نیازی به سفر 5نماینده به روسیه نیست

سید حمیده زرآبادی، نماینده مردم قزوین در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: اگر برای فرستادن نمایندگان به روسیه بحث نظارت مطرح می‌شود نیاز به فرستادن ۵ نماینده به آنجا نیست و کار آن ۵ نفر را یک نفر هم می‌تواند انجام دهد و با توجه به شرایط کشور هرقدر تشریفات کمتر شود و مسائل غیرضروری مثل این سفرها را کاهش دهیم به نفع کشور تمام خواهد شد.

  بانک ملی، کارخانه‌های امیرمنصور آریا را تعطیل کرد

منوچهر جمالی، نماینده رودبار در مجلس در گفت‌وگو با خانه ملت، اظهار داشت: سال‌های گذشته گروه اقتصادی امیر منصور آریا در شهرستان رودبار سرمایه‌گذاری کردند که بعد از مدتی با مشکل مواجه شد. در زمینه این سرمایه‌گذاری بانک ملی به این گروه تسهیلاتی پرداخت کرده بود که به ازای تسهیلات تملک اموال گروه منصور آریا را در اختیار گرفت.  وی ادامه داد: آب معدنی داماش،‌ام دی اف شهرستان رودبار، واحدهای ترابری ازجمله ایمن ترابری و معدن شکافان در اختیار بانک ملی قرار گرفتند اما بانک ملی در 2سال گذشته با تنبلی، بی‌توجهی و رفتارهای غیرمسئولانه واحدهای تولیدی و صنعتی را به سمت تعطیلی برده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید