• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
پنج شنبه 11 خرداد 1402
کد مطلب : 193413
+
-

رونمایی از تندیس «خادم حرم»

رضا صیادی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در آیین رونمایی از تندیس «خادم حرم» که در ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) جانمایی شده است، گفت: به مناسبت سالروز میلاد امام هشتم(ع) 2المان حجمی به‌عنوان خادمان حرم در ورودی شرقی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی رونمایی شد. این المان‌ها در مسیر ورودی زائران به حرم سیدالکریم قرار گرفته و گویی به استقبال زوار آمده‌اند.
وی افزود: هرکدام از این المان‌ها با یک بخش از جنس فایبرگلاس و بخش دیگری از جنس کاشی طراحی و اجرا شده و در منطقه۲۰ ، قبله شهر تهران رونمایی شد.
صیادی ادامه داد: در روزهای آتی همزمان با ورود به ایام محرم و صفر هیئت‌های عزاداری در اینجا حضور پیدا می‌کنند که رونمایی از این المان می‌تواند برای این ایام نیز مناسبت ویژه‌ای داشته باشد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع بررسی و رصد پروژه میدان عبدالعظیم حسنی(ع) اشاره کرد و افزود: این میدان در گذشته شرایط خوبی نداشت و از نظر کف‌سازی و همچنین اصلاح هندسی جهت تسهیل تردد نیاز به اصلاح داشت که در همین راستا بازنگری انجام شد و پروژه مطالعاتی 6ماهه‌ای انجام و از ابتدای سال، عملیات عمرانی آن آغاز شد. یک المان با عنوان سلام در این میدان طراحی و اجرا خواهد شد. امیدواریم تا اواخر سال‌جاری این میدان به بهره‌برداری برسد.

این خبر را به اشتراک بگذارید