• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 8 خرداد 1402
کد مطلب : 193105
+
-

شعار علیه رئیس در نشست خبری!

معترضین به عملکرد آرش میراسماعیلی مقابل فدراسیون جودو تجمع کردند

فضای ملتهب جودو و حاشیه‌های مختلف سبب شد آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون روز گذشته در یک نشست خبری به امید اتمام حاشیه‌ها به سؤالات خبرنگاران پاسخ بدهد اما فضا بدتر از قبل هم شد و تجمع معترضین در مقابل فدراسیون، این نشست و صحبت‌های میراسماعیلی را به حاشیه برد.
 
   میران 30میلیون حقوق می‌خواست
میراسماعیلی در مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو موفق شد برای 4سال دیگر به صندلی ریاست برسد. او بخش زیادی از 4سال اول ریاستش را با تعلیق از سوی فدراسیون جهانی روبه‌رو بود. تعلیقی که تا شهریورماه سال‌جاری ادامه دارد و پس از آن می‌توان راجع به عملکرد رئیس فدراسیون از نظر فنی و پیشرفت جودوی ایران قضاوت کرد. چند ساعت قبل از شروع نشست خبری دیروز، محمود میران با انتشار متنی در صفحه شخصی‌اش از سمت مدیرفنی تیم ملی استعفا داد و در این‌باره نوشت: «اینجانب سیدمحمود میران استعفای خود را از سمت مدیرفنی تیم ملی بزرگسالان جودو اعلام می‌دارم. اعطای دان8از طرف فدراسیون جودو برای بنده هیچ ارزشی نداشته است. اصل فلسفه جودو احترام، ادب، تفکر و سختکوشی است اما متأسفانه حلقه مفقود شده در جودوی ایران است.» میران حکم دان هشتی را که میراسماعیلی به او داده بود، پاره کرد و تصویر آن را با مخاطبینش به اشتراک گذاشت!
میراسماعیلی درباره استعفای میران گفت: «ما به ایشان 8میلیون می‌پرداختیم و سپس تصمیم گرفتیم 12میلیون پرداخت کنیم اما ایشان بعد از آنکه رفتند حقوق 30میلیونی درخواست کردند که حتی محمد بنا هم این درخواست را ندارد. من هم به ایشان گفتم در توانمان نیست این مبلغ را پرداخت کنیم. مباحث دیگری مثل اردو و مسائل فنی در میان نبود.»

    4تا بچه را تحریک کردند
میراسماعیلی درباره تجمع برخی افراد مقابل فدراسیون جودو و درخواست برای رفتن او گفت: «این کار بی‌اخلاقی یک‌سری افراد منفعت‌طلب است. این افراد خوشنام نیستند و در دوران قهرمانی و مربیگری یا دورانی که فدراسیون بودند دستشان برای همه رو شده است. شب توهم زده بود صبح پیام داد گفت من باید سرمربی تیم ملی شوم و وقتی قبول نکردم شروع به سنگ‌اندازی کرد یا اینکه دان8از من می‌خواهد. برخی‌ها اینجا بودند و منفعت داشتند و ارتزاق می‌کردند و حالا که رفتند دستشان کوتاه شده است. حالا هم 4تا بچه را تحریک کرده‌اند. این حرکات پوپولیستی است و فایده‌ای ندارد.»
شنیده شده میراسماعیلی به‌دلیل بیماری قصد دارد استعفا بدهد. رئیس فدراسیون در این‌باره گفت: «امروز هم حال خوبی نداشتم. همیشه شفاف صحبت می‌کنم‌ تا روزی که باید انجام وظیفه می‌کنم و اهل مبارزه هستم. تا زمانی که هستم با تمام قدرت کار می‌کنم. حمله قلبی اخیر برای چندمین بار بود که رخ داد. استرس‌ها و اضطراب‌ها باعث این اتفاق شده است.» 22اسفند 1401مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو برگزار شد و آرش میراسماعیلی با 54رای از 55رای موفق شد برای 4سال دوم ریاست فدراسیون جودو را در دست گیرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید