• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
دو شنبه 8 خرداد 1402
کد مطلب : 193096
+
-

این بازی، میزبان ندارد!

آخرین مسابقه این فصل فوتبال ایران، روز چهارشنبه برگزار خواهد شد. روزهای گذشته زمزمه‌های زیادی در مورد نحوه برگزاری این بازی به گوش رسیده است. آیا این مسابقه، میزبان خاصی خواهد داشت؟ درآمد حاصل از تبلیغات محیطی این مسابقه به چه تیمی می‌رسد؟ آیا برای تقسیم سکوهای آزادی در روز برگزاری بازی تصمیمی گرفته شده است؟ به‌نظر می‌رسد پاسخ این سؤال‌ها، تأثیر زیادی در کیفیت برگزاری یکی از مهم‌ترین دیدارهای این فصل خواهد داشت.

  میزبان، سازمان لیگ است!
وقتی تیم‌های حاضر در فینال جام‌حذفی معرفی شدند، صحبت از این بود که پرسپولیس با توجه به مهمانی مرحله قبلی، میزبان این مسابقه است اما چنین چیزی همان ابتدا رد شد. آزادی اگر‌چه ورزشگاه خانگی هر دو تیم به شمار می‌رود، اما در واقعیت، یک زمین بی‌طرف برای فینال جام‌حذفی است. پس هیچ تیمی میزبان این مسابقه نیست. درآمد حاصل از تبلیغات محیطی نیز ظاهرا در اختیار خود سازمان لیگ قرار خواهد گرفت؛ موضوعی که سهیل مهدی نیز آن را تأیید کرده است. روزهای گذشته گفته شد همه تیم‌های لیگ در درآمدهای این بازی سهیم هستند؛ شایعه‌ای که اعتراض استقلال و پرسپولیس را به همراه داشت. با این حال، این درآمد سهم سازمان لیگ می‌شود و پرداخت آن به تیم‌های دیگر نیز صرفا به‌ حساب و کتاب بین این سازمان و خود باشگاه‌ها بستگی خواهد داشت.

  50-50 روی سکوها
ظرفیت سکوهای دربی نیز مثل همیشه نصف-نصف خواهد بود. گفته می‌شود حدود 50هزار نفر برای این بازی راهی استادیوم خواهند شد. البته اگر شیوه بلیت‌فروشی باز هم مثل قبل باشد، تعداد افراد حاضر در استادیوم حتی بیشتر هم می‌شود! سازمان لیگ این بار باید مراقبت بیشتری از ورود تماشاگرها به ورزشگاه داشته باشد تا باز هم بی‌نظمی‌های گذشته در این استادیوم اتفاق نیفتد و ماجراهای نگران‌کننده‌ای برای هوادارها پیش نیاید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید