• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
یکشنبه 7 خرداد 1402
کد مطلب : 193008
+
-

آماربازی

11
در فصلی که گذشت بهترین تیم لیگ برتر در بازی‌های داخل خانه، سپاهان بود. سپاهان از 15بازی خانگی‌اش به 11برد، 3مساوی و یک باخت رسید. تنها باخت خانگی این تیم مقابل فولاد بود و 3مساوی خانگی هم در برابر پرسپولیس، ملوان و آلومینیوم اتفاق افتاد. از این 4تیم، فولاد و پرسپولیس بعدا در خانه خودشان به سپاهان باختند اما آلومینیوم و ملوان در خانه هم با سپاهان مساوی کردند و تنها تیم‌هایی شدند که در طول فصل گذشته به سپاهان نباختند. سپاهان صاحب بیشترین برد (11)، بیشترین گل زده (32) و بیشترین امتیاز (36) در بازی‌های خانگی بود. تیم‌های دوم و سوم در این بخش که استقلال و پرسپولیس بودند 6 امتیاز کمتر از سپاهان گرفتند.

11
بهترین تیم فصل گذشته در بازی‌های خارج از خانه پرسپولیس بود. سرخپوشان در 15بازی خارج از خانه به 11برد، 3مساوی و یک باخت رسیدند. 3مساوی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن، استقلال و سپاهان ثبت شد و تنها باخت خارج از خانه این تیم نیز مقابل فولاد خوزستان بود. 11برد پرسپولیس و 36امتیاز این تیم بالاترین رکوردی بود که یک تیم در بازی‌های خارج از خانه ثبت کرد اما در گلزنی تراکتور رکورد بهتری داشت و با ثبت 26گل، یک گل بیشتر از پرسپولیس زد. استقلال و سپاهان در جدول بازی‌های خارج از خانه رتبه‌های دوم و سوم را داشتند، بالاتر از تراکتور .

05
ضعیف‌ترین تیم لیگ در بازی‌های خانگی نفت آبادان بود و مس کرمان هم ضعیف‌ترین تیم در بازی‌های خارج از خانه شد. مس کرمان در خانه حریفانش 5 امتیاز گرفت و هیچ بردی نداشت.ملوان و ذوب‌آهن هم 2تیم دیگری بودند که خارج از خانه برد نداشتند. کمترین گل زده در خارج از خانه هم با 5گل به مس و ذوب‌آهن رسید. در بازی‌های خانگی نفت آبادان با 2برد صاحب کمترین بردها بود و پیکان با 5گل کمترین گل‌ها را در بازی‌های خانگی به ثمر رساند. امتیازات نفت در آبادان از 11فراتر نرفت و لقب ضعیف‌ترین تیم در بازی‌های خانگی را به برزیلی‌ها بخشید. هوادار هم با 12امتیاز دیگر تیم ضعیف لیگ در بازی‌های خانگی بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید