• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
یکشنبه 7 خرداد 1402
کد مطلب : 193004
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/mwMxn
+
-

نکته بازی/ الان برنامه‌ریزی‌شان به‌هم خورد؟

می‌دانید در فصل جاری فوتبال ایران مرزهای توهم چه زمانی جابه‌جا شد؟ وقتی سعید مهری در پایان بازی یک‌چهارم نیمه‌نهایی جام‌حذفی در برابر پارس‌جنوبی جم گفت:«برنامه‌ریزی کرده بودند که مرا محروم کنند.» مهری در بازی با پارس‌جم یک کارت زرد گرفت و نیمه‌نهایی را از دست داد. شاید آن زمان او فکر می‌کرد تیمش در نیمه‌نهایی به پرسپولیس خواهد خورد و به همین دلیل چنین حرفی زد اما استقلال به نساجی خورد و با برتری مقابل این تیم به فینال رسید. حالا مهری می‌تواند در بازی نهایی به میدان برود؛ مخصوصا که مهدی مهدی‌پور هم که به‌عنوان جانشین او در برابر نساجی به میدان رفت، کارت گرفت و محروم شد. خب الان برنامه‌ریزی همه سازمان‌های جهانی به هم خورده و مهری در فینال بازی می‌کند. مبارک باشد سعیدجان!

شما که این همه پول دارید...
با وجود فاصله اندک تا برگزاری فینال جام‌حذفی، باشگاه استقلال همچنان مصر است که در این مسابقه از داور خارجی استفاده شود. حجت کریمی، سرپرست باشگاه گفته:«داور خارجی بیاورید، کل هزینه‌هایش را ما می‌دهیم.» این جمله از چند جهت اشکال دارد؛ ازجمله اینکه به وضوح در تعارض با قواعد فوتبال سالم و جوانمردانه به‌نظر می‌رسد. وقتی شما خرج یک داور را می‌دهی و اینطور علنی آن را اعلام می‌کنی، چطور باید از رعایت انصاف در قضاوت او مطمئن باشیم؟ آیا حتی به شکل ناخودآگاه این احتمال وجود ندارد که داور مورد اشاره به سمت تیمی که خرجش را داده غش کند؟ بعد هم باید به استاد گفت اگر شما اینقدر وضع‌تان خوب است، بدهی‌های‌تان را بدهید تا استقلال از آسیا اوت نشود و هواداران عذاب نکشند.

برو، شاید جام گرفتند
با پایان مسابقات لیگ بیست‌ودوم، شایعات نقل‌وانتقالاتی هم دوباره داغ شده است. یکی از پرتکرارترین شایعات به جدایی رامین رضاییان از سپاهان و حضور او در یک لیگ خارجی مربوط می‌شود. به‌ویژه این بخش از مصاحبه رضاییان به‌عنوان سند جدایی او ذکر شده است: «تیم باید بداند نقطه ضعف‌هایش چیست. بروند برای سال بعد یک تیم قوی، آنطوری که می‌خواهند شکل بدهند، تا قهرمان بشوند. نمی‌شود که شما 4-3 سال مدام لحظات حساس کم بیاورید!» خب البته پارسال هم رضاییان حرف‌هایی شبیه این را در تلویزیون راجع‌به پرسپولیس به زبان آورد که به جدایی او از جمع سرخپوشان منجر شد. الان هم شاید اگر او برود، بخشی از مشکلات سپاهان حل شود. البته عملکرد رامین در اصفهان خوب بود اما طلسم جام نگرفتن او یقه هر تیمی را می‌گیرد!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید