• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 7 خرداد 1402
کد مطلب : 193005
+
-

گزارش یک بازگشت

عیسی آل‌کثیر در بهترین زمان ممکن به دوران اوج برگشت

گزارش یک بازگشت

اوج‌گیری دوباره پرسپولیس در مقطع پایانی و سرنوشت‌ساز لیگ برتر، حتما دلایل پرشماری داشته است که بخشی از آنها به تدابیر کادرفنی و تغییر سیستم این تیم مربوط می‌شود. در عین حال اما نباید از احیای بموقع و ثمربخش تعدادی از بازیکنان هم غافل شد. به‌طور مشخص باید از عیسی آل‌کثیر نام ببریم؛ مهاجمی که در 2سال گذشته روزهای بسیار پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و بارها حتی تا آستانه جدایی از جمع سرخپوشان هم پیش رفت. عیسی که اواسط فصل گذشته دچار مصدومیت شده بود، در تن دادن به تیغ جراحی تعلل کرد تا مدت دوری‌اش از میادین حسابی طولانی شود. آسیب‌دیدگی رباط صلیبی طوری است که شما حتی اگر بموقع هم جراحی کنید و همه‌‌چیز درست پیش برود، باز ممکن است بازگشت موفقی به میادین نداشته باشید. در چنین شرایطی، وضعیت آل‌کثیر به‌شدت در ابهام به‌نظر می‌رسید. با این حال او برگشت و با توپ پر هم برگشت.
آل‌کثیر در جام‌حذفی نقش مهمی در صعود پرسپولیس به فینال ایفا کرده است. او 3گل مهم و سرنوشت‌ساز در 3مسابقه سرخ‌ها به ثمر رسانده؛ اولی در اصفهان در برابر سپاهان، دومی در ورزشگاه آزادی مقابل گل‌گهر و سومی در دستگردی در برابر هوادار. ارزش تازه‌ترین گل عیسی به آن بود که فشار را از روی دوش پرسپولیس برداشت. این تیم بعد از به ثمر رساندن 2گل پیاپی در دقایق آغازین بازی، به نوعی احساس کرد برنده بازی شده و جریان مسابقه را ول کرد. در این میان دو تصمیم ملتهب داوری و کاهش فاصله، بدجوری قرمزها را نگران کرد تا اینکه عیسی گل زد و تمام.
آل‌کثیر در لیگ برتر فقط یک گل زده، اما همان هم در برابر استقلال و در مهم‌ترین بازی فصل بوده است؛ بنابراین برای این بازیکن باید سهمی چشمگیر در قهرمانی لیگی قرمزها قائل شد. عیسی امسال در طول 842دقیقه بازی برای پرسپولیس 4گل زده و 5پاس گل داده که با توجه به وضعیت خاص او و اهمیت مقطعی که در آن اوج گرفت، واقعا قابل‌قبول است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید