• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 4 خرداد 1402
کد مطلب : 192703
+
-

منچستر دنبال سهمیه و ستاره

منچستر دنبال سهمیه و ستاره

امشب یک دیدار عقب‌افتاده از لیگ برتر بین منچستریونایتد و چلسی برگزار می‌شود که در حالت عادی می‌توانست بازی جذابی باشد اما به‌خاطر عملکرد ضعیف چلسی در این فصل و قطعی‌شدن رتبه دورقمی آنها در جدول، از حساسیت افتاده است. من‌یونایتد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تنها به یک امتیاز از 2بازی آینده نیاز دارد. در چلسی کار فرانک لمپارد تمام است و او به‌زودی باید جایش را به پوچتینو بدهد.
یکی از مسائل منچستریونایتد تمدید قرارداد با داوید دخه‌آ، دروازه‌بان اسپانیایی است. او که دستکش طلایی بهترین دروازه‌بان فصل را از آن خود کرده، در این فصل با 4اشتباه بیش از هر بازیکن دیگری اشتباه منجر به گل داشته است، با این‌حال هنوز برای تمدید قرارداد ناز می‌کند. در حال‌حاضر دستمزد هفتگی این دروازه‌بان 375هزار پوند است. این رقم را با حقوق هفته‌ای 150هزار پوندی آلیسون، دروازه‌بان برزیلی لیورپول مقایسه کنید. دخه‌آ پیشنهاد 200هزار پوند در هفته باشگاه را رد کرده است و برخی بازیکنان دیگر هم هستند که باید تکلیف‌شان مشخص شود. یکی از آنها مارسیال است که در 3فصل فقط 9گل برای تیم به ثمر رسانده؛ نصف گل‌های یک فصل رونالدو در 37سالگی در همین تیم. تن‌هاخ ستاره پرتغالی را رد کرد چون معتقد بود مارسیال از او بهتر است. سرمربی هلندی به جای کریستیانو بازیکنی هلندی به نام وخهورست را آورد که به درد تیم‌هایی می‌خورد که بازی مستقیم و بکش زیرش را در دستور کار دارند. برای خط حمله مهاجمانی مثل هری کین، اوسیمن، ولاهوویچ و چند نفر دیگر مدنظر هستند.
در خط دفاعی و هافبک هم تغییراتی باید صورت بگیرد. فیل جونز سرانجام راضی به جدایی شده، مگوایر با نخستین مشتری به فروش می‌رسد و وضعیت ون‌بیساکا هم همین است. تن‌هاخ احتمالا باز هم از هلند و آژاکس خرید خواهد کرد. او دنبال محمود قدوس است که می‌خواهد آژاکس را ترک کند. اخباری هم پیرامون انتقال قرضی یا قطعی نیمار به اولدترافورد منتشر شده بود که رومانو، خبرنگار معروف نقل‌وانتقالاتی آن را تکذیب کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید