• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
چهار شنبه 3 خرداد 1402
کد مطلب : 192639
+
-

با مردم/شیر خشک بدون لاکتوز در بازار نایاب است

مدتی است که به لطف خدا، بچه‌دار شده‌ایم. متأسفانه فرزندم نمی‌تواند از شیر مادر تغذیه کند و باید حتما از شیر خشک بدون لاکتوز استفاده کند. پزشک اطفال شیر خشکی را با نام «بیومیل ال اف» معرفی کرد که هر بار برای تهیه آن علاوه بر فشار مالی، استرس ناشی از کمبود آن را هم باید تحمل کنیم. همه می‌دانند که نوزادان در ماه‌های اولیه چیزی  جز شیر نمی‌توانند بخورند در نتیجه هر چند روز یک‌بار به یک قوطی شیر خشک احتیاج دارند.نگرانی من این است که درصورت ادامه این کمبود، فرزندم بیمار یا دچار سوءتغذیه شود. مطمئنا والدینی مثل ما کم نیستند.از مسئولان عاجزانه تقاضا داریم تا واردات این شیر خشک را افزایش دهند.
هلالی از اهواز

چرا متروی تبریز کامل و راه‌اندازی نمی‌شود؟
جای تأسف است که شهر قهرمان‌پرور و مهمی مثل تبریز که مرکز استان هم هست هنوز مترو ندارد. واقعا دلیل این همه اهمال‌کاری در نهایی کردن پروژه مترو این شهر ناشی از چیست؟ یقینا راه‌اندازی مترو بخش بزرگی از مشکلات ترافیکی این شهر را حل خواهد کرد. وقت آن رسیده که مسئولان دست از عذر و بهانه بردارند و هر چه زودتر نسبت به اتمام و راه‌اندازی این پروژه اقدام کنند.
فرهمند از تبریز

پیامک
تعداد پارک‌های بانوان شهر کرج افزایش پیدا کند
یکی از اقدامات خوب و قابل تشکر مسئولان ایجاد پارک‌هایی مختص بانوان در شهرهای مختلف است. اما تعداد این پارک‌ها هیچ تناسبی با جمعیت بانوان ندارد و اغلب یک یا دو تا بیشتر نیست.در شهر ما کرج هم، تنها یک پارک بانوان در محدوده جهانشهر وجود دارد که از محل سکونت ما بسیار دور است. وسیله نقلیه شخصی هم نداریم تا بتوانیم به‌راحتی رفت‌وآمد کنیم.خواهشمندیم پارک‌های بیشتری را به بانوان اختصاص دهید تا مادران با خیال راحت در کنار فرزندانشان چند ساعتی را استراحت و تفریح کنند.
عقیلی از کرج

قطعی همزمان برق و تلفن در تالش را ساماندهی کنند
با افزایش ویلاسازی‌ها، خرابکاری، سرقت و خسارت‌های سیل و باران یا تعمیرات اوضاع برق شهرستان تالش نابسامان شده است. وقتی برق قطع می‌شود در بیشتر روستاها و مناطق این شهرستان آنتن دکل‌های تلفن همراه و اینترنت خانگی هم قطع می‌شود. قطعی برق و خسارتش جای خود چه‌کسی پاسخگوی بسته اینترنت مشترکان است؟ فقط دریک‌ماه اخیرحدود 10بار قطعی برق داشته‌ایم.
بشارتی از تالش

 

این خبر را به اشتراک بگذارید