• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 3 خرداد 1402
کد مطلب : 192602
+
-

قهرمانی بی‌طلای آلیش

تیم ملی آلیش بانوان با کسب 4مدال نقره و 2مدال برنز به‌عنوان قهرمانی آسیا در بخش کلاسیک دست یافت. رقابت‌های کشتی آلیش بانوان قهرمانی آسیا در بخش کلاسیک روزهای یک و 2 خردادماه در کشور ازبکستان برگزار شد. در رده‌بندی تیمی ایران به قهرمانی رسید و تیم‌های ازبکستان و قرقیزستان در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. فدراسیون کشتی ابتدا روی سایت خود اعلام کرد که تیم ایران به‌عنوان نایب‌قهرمانی رسیده ولی پس از ساعاتی با اعلام برگزارکنندگان مسابقات مشخص شد اشتباهی رخ داده و تیم ایران عنوان قهرمانی را کسب کرده است.
سپیده بابایی در وزن 55کیلوگرم با شکست حریفانی از ترکمنستان، قزاقستان، مغولستان و ازبکستان به فینال راه یافت اما در دیدار نهایی نتیجه را به حریف قرقیزستانی خود واگذار کرد و روی سکوی دوم قرار گرفت. ام‌البنین محسنی در وزن 60کیلوگرم در دیدار نخست با نتیجه نزدیک 8 بر 7 مقابل حریف ازبکستانی شکست خورد. او در دیدار دوم نماینده ترکمنستان را مغلوب کرد و در دیدار سوم نیز با ضربه فنی حریف فیلیپینی را از پیش‌رو برداشت. محسنی برای کسب عنوان دوم به مصاف حریف قزاقستانی رفت و با شکست این ورزشکار به مدال نقره رسید.
رقیه محمودآبادی در وزن 65کیلوگرم در مبارزه نخست با نتیجه 6 بر 5 مغلوب حریف ازبکستانی شد. اما با برتری مقابل حریفانی از قزاقستان، ترکمنستان و مغولستان به مدال نقره رسید. ریحانه گیلانی در وزن 70کیلوگرم در 3مبارزه نخست خودش به‌ترتیب حریفانی از قرقیزستان، مغولستان و قزاقستان را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. گیلانی در فینال مغلوب حریف قزاقستانی خود شد و به مدال نقره رسید. سحر غنی‌زاده در وزن 75کیلوگرم و عزت قربانی ثانی در وزن 75+ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :
قهرمانی بی‌طلای آلیش