• یکشنبه 17 تیر 1403
  • الأحَد 30 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 07
شنبه 30 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 192276
+
-

یکی بزند 10 تا می‌خورد

ساخت موشک‌های گوناگون و اقتدار موشکی موجب ایجاد امنیت در کشور است؛ همین شهر تهران روزگاری زیر آتش موشک‌های شبانه روزی دشمن می‌سوخت، خانه‌ها خراب می‌شد، انسان‌ها کشته می‌شدند، شهرهای دیگر مثل اهواز و دزفول که جای خود دارد، ما وسیله دفاع نداشتیم و مجبور بودیم که دست روی دست بگذاریم، امروز جوانان ما کاری کردند که ما به قدرت اول موشکی منطقه تبدیل شده‌ایم ودشمن می‌داند که اگر یکی بزند، 10تا  می‌خورد.
14خرداد 1397

تهدید نظامی ایران ممکن نیست
تهدید تازگی ندارد؛ ما بعد از جنگ تا حالا مرتبا تهدید شدیم به حمله نظامی. اگر به حافظه‌تان مراجعه کنید، کسانی که در جریانات هستند، می‌دانند. بنده تقریبا بیش از همه تهدیدها را می‌دانم؛ چون گاهی اوقات یک چیزهایی به ما منتقل می‌شد که به دیگران هم منتقل نمی‌شد. نمی‌گوییم این تهدیدها به‌طور قطع تحقق پیدا نخواهد کرد؛ ممکن هم است تحقق پیدا کند؛ بکند؛ اثر این تهدیدها این است که ما را آماده‌تر می‌کند. آن کسانی که تهدید می‌کنند، این را باید فهمیده باشند، حالا هم بفهمند؛ تهدید نظامی ایران و تعرض نظامی به ایران به‌صورت بزن و در‌رو، دیگر ممکن نیست. هر کس تعرضی بکند، به‌شدت عواقب آن تعرض دامنگیر او خواهد شد.
31شهریور1386

مذاکره در سایه تهدید، هرگز
ملت ایران مذاکره زیر سایه تهدید را برنمی‌تابد. چرا تهدید می‌کنند؟ چرا غلط زیادی می‌کنند؟ می‌گوید اگر چنین نشود، چنان نشود، ممکن است ما حمله نظامی به ایران بکنیم؛ اولا که غلط می‌کنید؛ ثانیا من در زمان رئیس‌جمهور قبلی آمریکا - آن‌وقت هم تهدید می‌کردند - گفتم دوران بزن‌ودررو تمام شده؛ این‌جور نیست که شما بگویید می‌زنیم و درمی‌رویم؛ نخیر، پاهایتان گیر خواهد افتاد و ما دنبال می‌کنیم. این‌جور نیست که ملت ایران رها کند کسی را که بخواهد به ملت ایران تعرضی بکند؛ ما دنبال خواهیم کرد.
16اردیبهشت1394

خودشان ضربه خواهند خورد
چند سال قبل از این، یک رئیس‌جمهور دیگر آمریکا - که آن هم مثل این بداخلاق و بی‌ربط‌گو و هجوگو بود - یک چیزهایی گفت علیه ما. بنده در سخنرانی همان چند سال پیش گفتم «آقاجان، دوران بزن‌دررو گذشته؛ بزنید، می‌خورید».می‌دانند این را؛ این را می‌دانند که اگر وارد درگیری و برخورد سخت و نظامی با ما بشوند، پایشان گیر می‌افتد. بله، به ما ضربه می‌زنند اما خودشان ممکن است چند برابر ضربه بخورند؛ این را فهمیده‌اند.
10اردیبهشت 1397



 

این خبر را به اشتراک بگذارید