• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 30 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 192257
+
-

سگ‌های ولگرد جمع‌آوری می‌شوند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند درباره نحوه ساماندهی سگ‌های بلاصاحب، گفت: طی یک طرح ویژه و عملیاتی، اکیپ‌های جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در قالب ۴گروه مشتمل بر ۳خودرو، مکان‌های تجمع سگ‌ها را با همکاری مناطق ۲۲گانه شناسایی و نقطه‌گذاری می‌کنند تا ظرف مدت زمان یک‌ماه اقدامات لازم را درخصوص ساماندهی آنها انجام دهند.
رضا شرفی درخصوص نحوه اقدام این اکیپ‌ها، افزود: با همکاری یگان حفاظت، سگ‌های بلاصاحب در مکان‌های شناسایی شده جمع‌آوری می‌شوند و هر 3روز مراجعه و نظارت مجدد صورت می‌گیرد. علاوه بر این، ناظران سازمان مدیریت پسماند مستقر در مناطق در جریان گشتزنی‌های روزانه، درصورت مشاهده سگ‌های بلاصاحب مراتب را جهت انجام اقدامات لازم گزارش می‌کنند.
او گفت: علاوه بر اکیپ‌های ثابت، یک اکیپ متمرکز تحت مدیریت سازمان مدیریت پسماند برای جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در محدوده‌های میانی شهر و پیگیری پیام‌های مردمی فعالیت خواهد کرد.شرفی با بیان اینکه سگ‌های جمع‌آوری شده به چند نقاهتگاه مستقر در اطراف شهر که بزرگ‌ترین آنها در آرادکوه است منتقل می‌شوند، گفت: پس از انتقال سگ‌ها، در مرحله اول معاینه پزشکی و در مرحله دوم عقیم‌سازی انجام می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید