• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
جمعه 5 خرداد 1402
کد مطلب : 191984
+
-

مرگ دردناک پسر 14ساله درحمله سگ نگهبان

مرگ دردناک پسر 14ساله درحمله سگ نگهبان

فرار پسربچه 14ساله از دست سگ نگهبان یک کارگاه چوب‌بری در شهریار حادثه هولناکی را رقم زد.
به گزارش همشهری، چند روز پیش دانش‌آموز 14ساله‌ای در حال عبور از بلوار امیرکبیر شهرستان شهریار بود که هدف حمله سگ نگهبان یک کارگاه چوب‌بری قرار گرفت. او که وحشت کرده بود برای فرار از دست سگ شروع به دویدن کرد و به سمت خیابان رفت، اما در همین هنگام یک تاکسی که در حال عبور از خیابان بود به‌شدت با او برخورد کرد. پسربچه 14ساله به سرعت به بیمارستان منتقل شد اما به‌دلیل شدت جراحات وارده جانش را از دست داد. به‌دنبال این حادثه، سرهنگ پیمان فتاحی، فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: پس از این حادثه، پلیس با حضور در صحنه و انجام تحقیقات راننده خودرو را بازداشت کرد و پرونده تشکیل شد. وی ادامه داد: با انجام تحقیقات محلی و مشخص‌شدن صاحب سگ نگهبان، این فرد نیز بازداشت و پرونده به دادسرا ارجاع داده شد که در نهایت راننده خودرو و صاحب سگ نگهبان با قرار وثقیه و با دستور مقام قضایی آزاد شدند. سرهنگ فتاحی تصریح کرد: متأسفانه پس از حمله سگ نگهبان به نوجوان جان‌باخته، سگ توسط صاحبش مفقود شده و بررسی‌ها برای پیداکردن آن به نتیجه نرسید.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار خاطرنشان کرد: پلیس پرونده حادثه مذکور را پس از بررسی جوانب مختلف به دستگاه قضایی ارجاع داده است که مقام قضایی نتیجه نهایی را به ولی‌دم جان‌باخته اعلام خواهد کرد.
اما حمله سگ نگهبان فقط باعث مرگ نوجوان بی‌گناه نشد؛ بلکه طبق فیلمی که از این حادثه منتشر شده، یک مأمور  پلیس راهور نیز در حادثه آسیب دیده‌است.
سرهنگ همایی، رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک راهور غرب استان تهران گفت: در جریان حمله مرگبار سگ به دانش‌آموز 14ساله، مأمور راهور حاضر در محل برای نجات پسر نوجوان اقدام می‌کند اما این مأمور نیز در اثر تصادف با یک خودروی دیگر مجروح و برای مداوا راهی بیمارستان  می‌شود که به‌صورت سرپایی درمان و به منزل منتقل شده است.
 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید