• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 24 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 191792
+
-

با مردم/تعداد داروهای خارج از شمول بیمه تامین اجتماعی هر روز بیشتر می‌شود

درحالی‌که مسئولان مدام سخن از بیمه‌های درمانی و تکمیلی و... می‌گویند معلوم نیست چرا هر روز تعداد بیشتری دارو از دایره شمول تامین اجتماعی خارج می‌شوند. برخی از این داروها نیاز روزمره و حیاتی بازنشستگان است و این مسئله آنها را دچار مشکل می‌کند چه بسا بسیاری از داروهایی که برای دیگران چندان مورد استفاده نیست، برای بازنشستگان بسیار حیاتی است. چندی قبل خوانده بودم ۴۵۰ داروی حیاتی مورد نیاز بازنشستگان از دایره شمول بیمه تامین اجتماعی خارج شدند، ‌اکنون نمی‌دانم این تعداد به چه عددی رسیده است ولی هر چه هست باید جلوی ادامه آن را بگیرند و داروها تحت پوشش تامین اجتماعی  قرار بگیرند.
اسدزاده از تهران

مسئولان برای اجاره خانه خانواده‌های دارای فرزند فکری کنند
در سال‌های اخیر مالکان از اجاره دادن ملک خود به زوج‌های حتی با یک فرزند خودداری می‌کنند که در واقع مشوق نداشتن حتی یک فرزند است. این در حالی است که خانواده‌ای مانند ما 3فرزند دارد اما این روزها به مجردها و خانواده‌های بدون فرزند بهتر خانه می‌دهند البته که با قیمت‌های نجومی! مافیای مسکن کمر مردم را شکسته و اکنون تعیین تکلیف نداشتن فرزند هم می‌کند که در مخالفت کامل با سیاست‌های جوانی جمعیت کشور است. فکری برای این برخورد آزاردهنده کرده و با خاطیان برخورد کنند.
رحمانی از تهران

پیامک
درمانگاه شهرداری اهواز فقط پزشک عمومی دارد

درمانگاه تخصصی شهرداری اهواز در خیابان نادری که قاعدتا باید در تخصص‌های مختلف پزشک داشته باشد تنها پزشک عمومی دارد. مسئولان شهری نسبت به مستقر‌کردن پزشکان سایر تخصص‌ها در این درمانگاه همیشه شلوغ و کم‌پزشک اقدام کنند.
حیدری از اهواز

مسجد میدان تره‌بار مرکزی تهران همچنان نیمه‌کاره است
سال‌ها قبل ساخت مسجدی بزرگ در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران آغاز شد که تاکنون نیمه‌کاره مانده است. اگر بودجه‌های لازم برای ساخت کافی نیست، مسئولان از خیرین و مردم کمک بگیرند و این مسجد را به سرانجام برسانند.
غضنفری از تهران

حفاظ‌های پلاستیکی پل رو گذر اتوبان صدر ناپدید شده‌اند
حفاظ‌های پلاستیکی جاگذاری‌شده در حاشیه اتوبان‌ها و پل‌هایی که در مجاورت منازل مسکونی قرار دارند هم موجب گرفتن صدای عبور خودروها و انتقال حداقلی آن به منازل مسکونی می‌شود و هم درصورت به‌وجود آمدن تصادف و یا چپ‌شدن خودروها مانع از برخورد آنها به منازل و احیانا افراد می‌شود. در کمال تعجب مدتی است که تعدادی از این حفاظ‌های پلاستیکی که در پل رو گذر اتوبان صدر جاگذاری شده بودند ناپدید شده و یا آسیب دیده‌اند. این موضوع موجب دردسر و نگرانی افراد ساکن در منازل مسکونی کنار این پل شده است. از مسئولان درخواست داریم تا هر چه زودتر نسبت به جایگزینی و ترمیم این حفاظ‌ها اقدام کنند.
سیامک از تهران

پیام

چراغ قرمز طولانی در چهارراه‌های مشهد مدیریت شود
برخی چراغ قرمزها در چهارراه‌های مشهد به قدری طولانی است که رانندگان به تشخیص خودشان از چراغ عبور می‌کنند که طبیعتا بی‌نظمی به‌دنبال دارد. تعداد زیادی از چراغ‌های قرمز نیز خراب هستند و باز رانندگان بدون معطلی در محل تعیین شده از چراغ‌های خاموش عبور می‌کنند. تصور کنید در کلانشهر پرترددی مانند مشهد چه وضعی به‌دنبال این بی‌نظمی‌ها که مدت‌هاست به حال خود باقی است رقم می‌خورد.
میررضوی از مشهد

کانال آب کردان نیازمند ایمن‌سازی‌ است
همه ساله به‌خصوص در فصول گرم سال افرادی در کانال آب منطقه ییلاقی کردان در کرج غرق می‌شوند که علت اصلی آن علاوه بر بی‌احتیاطی و بی‌توجهی مردم، نبود ایمنی کافی در اطراف مسیر آب به‌خصوص در نقاط عمیق است. از مسئولان تقاضا می‌شود نسبت به ایمن‌سازی‌ حریم رودخانه در محل‌های نزدیک به اماکن مسکونی اقدام کنند.
پناهی از کرج

چراغ راهنمایی ورود به کیانشهر تقاطع شهرزاد خاموش است
حدود یک سال است که در بلوار شهرزادجنوبی تقاطع ورودی به شهرک کیانشهر واقع در ناحیه 3شهرداری منطقه 15، چراغ راهنمایی و رانندگی خاموش است. بارها در این مورد به سامانه‌های ۱۱۰و۱۹۷ اطلاع‌رسانی کرده‌ام ولی تاکنون از رفع مشکل خبری نشده است. ناگفته پیداست که به‌خصوص شب‌ها وقتی این چراغ خاموش است چه خطراتی عابران پیاده یا سرنشینان خودروها را تهدید می‌کند. لطفا با انعکاس این موضوع کمک کنید مشکل رفع شود.
رفیعی از تهران


 

این خبر را به اشتراک بگذارید