• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
یکشنبه 24 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 191788
+
-

قاتل سریالی پس از 24سال به قتل دختر گمشده اعتراف کرد

وقتی قاتل سریالی دلش برای خانواده مقتول سوخت

خارجی
وقتی قاتل سریالی دلش برای خانواده مقتول سوخت

یک قاتل سریالی که به اتهام قتل 3زن و یک دختربچه مدرسه‌ای در زندانی در لندن به سر می‌برد، اسرار ناپدید شدن دختری 19ساله در 24سال قبل را فاش کرد. او به قتل این دختر اعتراف کرد؛ چون دلش به حال خانواده او سوخته و می‌خواسته که آنها از حقیقت باخبر شوند.
به‌گزارش همشهری به نقل از اسکای نیوز، الیزابت چاو ۱۹ساله، دانشجوی رشته کامپیوتر در دانشگاه تیمز ولی بود که در سال۱۹۹۹ در غرب لندن ناپدید شد. پس از گم شدن او، خانواده‌اش همه جا را به‌دنبال وی گشتند اما اثری از او پیدا نکردند. حتی تحقیقات پلیس نیز در طول سال‌های گذشته، نتوانست اسرار گم شدن الیزابت را فاش کند و خانواده‌اش در همه این سال‌ها چشم انتظار بودند تا شاید خبری از سرنوشت دخترشان بشنوند.
چشم انتظاری خانواده الیزابت ادامه داشت تا اینکه چند روز پیش، یک قاتل سریالی به نام بلفیلد که به اتهام قتل دست‌کم 4نفر در زندان به سر می‌برد، اسرار گم شدن الیزابت را فاش کرد. او در نامه‌ای شرح داد که 24سال پیش، الیزابت را به بهانه‌ای فریب داده و سپس به داخل جنگل کشانده و در آنجا او را به قتل رسانده است. وی در این نامه، نقشه‌ای از محل دفن جسد دختر 19ساله ترسیم کرد و آن را در اختیار بازرسان قرار داد تا شاید بقایای جسد دختر گمشده پیدا شود. ترزا کلارک، وکیل بلفیلد می‌گوید: بلفیلد دلش برای خانواده الیزابت سوخته و به همین دلیل قصد داشته به چشم انتظاری آنها پایان بدهد. او گفته که عدالت برای خانواده الیزابت باید اجرا شود و این ناعادلانه است که آنها در همه این سال‌ها در شرایط سخت و وحشتناک به سر ببرند و خبری از سرنوشت دخترشان نداشته باشند.
با اعترافات این قاتل سریالی، حالا خانواده الیزابت امیدوارند بتوانند بقایای جسد دخترشان را از دل جنگل بیرون کشیده و با خاکسپاری او، به آرامش برسند.
براساس این گزارش، بلفیلد 54ساله، به‌خاطر قتل 3زن جوان و یک دختر مدرسه‌ای به‌نام میلی داولر که جسدش پس از ربوده شدن در سال2002، در جنگل پیدا شد، در حال گذراندن 4بار حبس ابد است. او همچنین متهم به قتل یک زن و دختر 6ساله‌اش است که آنها را هدف گلوله قرار داده بود اما آنها از این حادثه جان سالم به در بردند. پلیس می‌گوید که بلفیلد ممکن است قتل‌های بیشتری مرتکب شده باشد و باید منتظر بود که شاید او به جنایت‌های دیگری هم اعتراف کند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید