• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 23 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 191627
+
-

نقل قول/ نظارت جدی بر حقوق معلمان مدارس غیردولتی

احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی: پیگیر هستیم تا قرارداد معلمان مدارس غیردولتی پیوست شهریه شود. متأسفانه معلمانی در مدارس غیردولتی داریم که حقوق کمی دریافت می‌کنند و ما به‌جد پیگیر هستیم تا حقوق همه معلمان مدارس غیردولتی اصلاح و مناسب شود. اجازه نخواهیم داد تا حقوق معلمان مدارس غیردولتی تضییع شود و اگر با موردی مواجه هستید، اطلاع دهید.

تجهیزات امدادرسانی هلال‌احمر به‌روز می‌شود
بابک محمودی، سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر: از حادثه زلزله ترکیه درس‌های بزرگی گرفتیم که مهم‌ترین آن تجهیز خود به امکانات امداد و نجات به‌روز و آمادگی نیروها برای رویارویی با چنین حوادثی است. به‌خاطر همین خرید امکانات و تجهیزات به‌روز در 6ماهه اول امسال را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و بعد از خرید این تجهیزات در مانوری وسیع‌تر، توان امدادی خود را به نمایش خواهیم گذاشت.

ارتقای پست زنان در سازمان‌ها
انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده: ارتقای پست و ساختار بانوان در سازمان‌ها از کارهای مهم دولت است که در حال اجراست. لذا از مشاوران زن در فرمانداری‌ها می‌خواهیم که با نشان دادن توانمندی‌های خود شرایط را برای ارتقای پست خود فراهم کنند. قانون تخصیص بودجه یک‌درصد سازمان‌ها به حوزه زنان و خانواده تصویب شده است و امیدواریم به‌ثمر برسد.

کاهش مدت انتظار صدور رأی تطبیق مصادیق ایثارگری
محمود پاکدل، معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران: مدت انتظار صدور رأی تطبیق مصادیق ایثارگری به یک‌ماه تا پایان سال‌جاری کاهش خواهد یافت. هم‌اکنون پرونده‌ها بیش از 3‌ماه یا 4‌ماه در نوبت صدور رأی هستند. برنامه پایش اطلاعات ایثارگران نیز در دست اقدام است. دفتر مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران با همکاری تشکل‌های شاهد و ایثارگر و سایر بخش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران اطلاعات جامعی از ایثارگران جمع‌آوری می‌کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید