• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
پنج شنبه 21 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 191561
+
-

زن نویسنده برای تبلیغ کتابش قاتل شد

خارجی
زن نویسنده برای تبلیغ کتابش قاتل شد

 زنی در آمریکا، شوهرش را به قتل رساند تا کتابی درباره کمک به کودکانی بنویسد که یکی از عزیزان‌شان را از دست داده‌اند. او برای تبلیغ این کتاب در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد غافل از اینکه رازش به زودی فاش می‌شود.  به‌گزارش همشهری به نقل از نیویورک پست، یک‌سال پیش کوری ریچینز 33ساله که مادر 3فرزند است با مسموم کردن نوشیدنی شوهرش، او را به قتل رساند. او صبح روز بعد با اورژانس تماس گرفت و مدعی شد که شوهرش درحالی‌که در اتاقش در خواب بوده، جانش را از دست داده و بدنش کاملا سرد است. به‌دنبال تماس او، نیروهای اورژانس راهی خانه این زن شدند و جسد شوهر 39ساله او را به بیمارستان منتقل کردند. همه شواهد نشان می‌داد که این مرد بر اثر مصرف نوشیدنی الکلی جانش را از دست داده است، اما همه اینها شروع نقشه‌ای بود که کوری ریچنز در سر داشت.

نوشتن کتاب
زن 33ساله مدتی بعد از مرگ شوهرش شروع به نوشتن کتاب کرد. کتابی با عنوان«ما من هستی؟»؛ یک کتاب مصور که به کودکان کمک می‌کرد چطور با مرگ یکی از عزیزان‌شان کنار بیایند. کوری پس از نوشتن کتاب، برای تبلیغ آن در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرد. برنامه‌ای که یک‌ماه پیش از یک شبکه محلی پخش شد. او در این برنامه گفت: «شوهرم سال گذشته به‌طور غیرمنتظره‌ای از دنیا رفت. او 39سال داشت. این موضوع همه ما را شوکه کرد. ما 3پسر کوچک، 10، 9 و 6 ساله داریم و من و بچه‌هایم این کتاب را درباره احساس غمی که در سال گذشته تجربه کرده‌ایم، نوشتیم.»  او همچنین در پاسخ به مجری برنامه درباره انگیزه‌اش از نوشتن کتاب گفت: می‌خواستم به همه بگویم که به‌عنوان یک همسر، چگونه باید با فرزندانم غصه بخورم، چگونه به آنها کمک کنم تا بفهمند چه اتفاقی افتاده است. این مصاحبه تلویزیونی، تبلیغات مناسبی شد برای کتابی که زن جنایتکار نوشته بود. حالا بیشتر مردم شهر او را می‌شناختند و کتابش را می‌خریدند. تا اینکه مدتی قبل پزشکی قانونی گزارش خود درباره علت مرگ شوهر کوری ریچنز را صادر کرد. گزارشی که نشان می‌داد این مرد مسموم شده و به قتل رسیده است.
 بررسی‌ها نشان می‌داد که در نوشیدنی او مقدار زیادی سم وجود داشته است. با کشف این حقیقت، مأموران به شواهد دیگری دست یافتند که نشان می‌داد زن جوان قاتل شوهرش است. مأموران فردی را که به این زن سم فروخته بود شناسایی کردند و از سویی معلوم شد که این زن از مدت‌ها قبل با شوهرش دچار اختلافاتی بوده و حتی بیمه‌عمر او را به نام خودش زده بود و پیش از این نیز چندین بار تلاش کرده بود شوهرش را مسموم کند. با این اطلاعات، کوری ریچنز دستگیر شد و حالا دادگاهی در شهر یوتا، وی را متهم به قتل درجه یک کرده و در حال رسیدگی به این پرونده است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید