• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
سه شنبه 19 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 191290
+
-

مگوایر دروازه‌بان‌ها

دخه‌آ برای شکست هر تیمی کافی است

مگوایر دروازه‌بان‌ها

فقط هری مگوایر نیست که سوتی می‌دهد. در منچستریونایتد داوید دخه‌آ رقابتی تنگاتنگ در سوتی با کاپیتان تیم دارد. با اشتباه دخه‌آ و تقدیم گل به وستهم، علاوه بر اینکه دیوید مویز از تیم سابقش انتقام گرفت و برای اولین‌بار منچستریونایتد را پس از اخراج از این تیم شکست داد، سرنوشت سهمیه‌های لیگ قهرمانان در لیگ برتر تغییر کرد. حالا با شکست نیوکاسل از آرسنال و منچستر از وستهم، شانس لیورپول برای کسب سهمیه افزایش یافته. سهمیه سیتی و آرسنال قطعی است و بقیه تیم‌ها برای 2‌سهمیه دیگر تلاش می‌کنند. قرمزهای لیورپول یک‌بازی بیشتر انجام داده‌اند و یک امتیاز از یونایتد کمتر دارند. شاگردان یورگن کلوپ در 3‌بازی باقیمانده خود با لستر، استون‌ویلا و ساوتهمپتون روبه‌رو می‌شوند. آنها در 3‌فصل اخیر در کینگ‌پاور به لستر باخته‌اند. یونایتد در 4بازی اخیر تنها 4امتیاز کسب کرده و موقعیتش به خطر افتاده. آنها در 3‌هفته پایانی با ولوز، بورنموث و فولام بازی دارند و یک دیدار عقب‌افتاده با چلسی. براساس برنامه، 3‌بازی از این 4مسابقه در اولدترافورد، ورزشگاه خانگی من‌یو برگزار خواهد شد که این یک‌امتیاز تلقی می‌شود. تیم قابل‌احترام نیوکاسل در 4بازی باقیمانده با لیدز، ناتینگهام، برایتون و لستر بازی خواهد کرد.
    اشتباه دخه‌آ باعث شد منچستر ظرف 3‌روز، 2‌بار شکست بخورد. دروازه‌بان اسپانیایی در 2‌بازی رفت و برگشت مقابل سویا در مرحله یک‌چهارم لیگ اروپا هم مرتکب اشتباه و عامل حذف منچستریونایتد شد. دروازه‌بانانی که در 5‌فصل گذشته لیگ برتر بیشترین اشتباه منجر به گل را در لیگ برتر مرتکب شده‌اند؛ پیکفورد از اورتون (13‌اشتباه) و دخه‌آ از من‌یونایتد (11اشتباه) آن هم بدون محاسبه اشتباهات در بازی‌های اروپایی. دخه‌آ در این فصل 4‌اشتباه انجام داده که منجر به گل شده که به‌طور مشترک با هوگو لوریس یک رکورد است.
    منچستریونایتد اکنون در 4‌بازی از 6‌بازی اخیر در تمام مسابقات موفق به گلزنی نشده و در نیمی از 10‌بازی قبلی لیگ برتر انگلیس گلی دریافت نکرده است. از زمان تعطیلات بین‌المللی مارس، آنها از 10‌بازی، 4‌برد، 2‌تساوی و 4‌شکست کسب کرده‌اند و همچنین موفق شده‌اند برایتون را شکست بدهند و به فینال جام حذفی برسند.
    مثلث کاسمیرو، برونو فرناندز و اریکسن برای اولین‌بار در یک بازی شکست خورد. آنها در 17بازی قبلی که کنار هم برای یونایتد بازی کرده بودند، تنها 2‌تساوی و 15برد داشتند.
    منچستریونایتد در این فصل در 8‌بازی خارج از خانه در لیگ برتر شکست خورده که مشترکا بیشترین شکست خارج از خانه آنها در یک فصل در این رقابت‌ها به همراه فصل‌های 22- 2021 و 16- 2015 است.
    مارکوس رشفورد که پس از جام جهانی رکوردی عالی داشت، در 15‌بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها تنها 4‌گل زده و 2‌پاس‌گل داده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید