• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
چهار شنبه 13 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 190793
+
-

کشف 7جسد در جست‌وجوی 2دختر گمشده

کوتاه از حادثه
کشف 7جسد در جست‌وجوی 2دختر گمشده

ماموران پلیس اوکلاهاما که در جست‌وجوی 2دختر نوجوان گمشده بودند با اجساد 7نفر ازجمله دختران گمشده روبه‌رو شدند. به گزارش همشهری به نقل از رویترز، این حادثه در روستایی با جمعیت 6هزار نفر در اوکلاهاما آمریکا رخ داد. ماجرا از این قرار بود که پدر دختری 16ساله به نام بریتنی روز دوشنبه نزد مأموران پلیس رفت و گفت که دخترش گم شده است. او توضیح داد که دخترش قرار بود تعطیلات آخر هفته را با خانواده یکی از دوستانش به نام مک‌فادن به سفر بروند و یکشنبه به خانه برگردد اما هنوز از او خبری نیست و تلفن همراهش نیز خاموش است.
با اظهارات این مرد تحقیقات پلیس برای یافتن دختر گمشده آغاز اما خیلی زود معلوم شد که بریتنی تنها دختر گمشده نیست. مأموران متوجه شدند که علاوه بر بریتنی، یکی دیگر از دوستان او به نام آیوی 14ساله نیز قرار بوده تعطیلات آخر هفته را همراه خانواده مک‌فادن به سفر برود اما حالا هر دو دختر نوجوان ناپدید شده بودند. با این اطلاعات تصاویر دختران گمشده توسط پلیس در رسانه‌ها منتشر و تحقیقات برای یافتن آنها آغاز شد. مأموران در ادامه به بررسی درباره خانواده مک‌فادن پرداختند و به اطلاعات نگران‌ کننده‌ای دست یافتند. تحقیقات نشان می‌داد که پدر این خانواده یک مجرم جنسی و تحت تعقیب پلیس بوده است. سوابق زندان اوکلاهاما از این حکایت داشت که مک فادن در سال2003 به تجاوز جنسی درجه یک محکوم شده و به زندان افتاده و در اکتبر 2020 آزاد شده بود. همچنین سوابق دادگاه نشان می‌داد که مک فادن قرار بود روز دوشنبه هفته جاری برای شروع محاکمه به اتهام درخواست رفتار جنسی با یک دختر خردسال در دادگاه حاضر شود.
به دست آمدن این اطلاعات نگرانی پلیس درباره سرنوشت دختران گمشده را که قرار بود با خانواده مک‌فادن به سفر بروند، دو چندان کرد. تحقیقات آنها ادامه داشت تا اینکه مأموران پلیس از طریق موبایل پدر خانواده مک‌فادن، موقعیت او را در یکی از روستاها شناسایی کردند. آنها در ادامه به خانه‌ای روستایی رسیدند که متعلق به مک‌فادن بود و راهی آنجا شدند. اما پس از ورود به داخل این خانه، با صحنه‌ای هولناک روبه‌رو شدند. آنها بقایای اجسادی را پیدا کردند که متعلق به 7نفر بود.
به‌گفته کلانتر محلی، در این خانه جسد 7 نفر ازجمله بقایای 2دختر گمشده و همچنین پدر خانواده مک‌فادن که یک مجرم جنسی و تحت تعقیب پلیس بود، کشف شد. بقیه اجساد نیز به‌نظر می‌رسد متعلق به خانواده مک‌فادن هستند که به طرز فجیعی کشته شده‌‌اند.
ادی رایس، کلانتر شهرستان اوکمولگی، جایی که حادثه در آنجا رخ داده نیز گفته است که پزشک ایالتی باید هویت قربانیان را تأیید کند، اما ما معتقدیم که دختران گمشده در میان قربانیان هستند. او از ارائه جزئیات در مورد چگونگی مرگ آنها یا جزئیات دیگر خودداری کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید