• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 13 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 190731
+
-

نکته بازی/ کاش سرمربی‌شان ممنوع‌المصاحبه می‌شد

مجموعه «هوادار» طی هفته‌های اخیر در کانون حواشی زیادی قرار داشته است. شکست 6گله این تیم در برابر استقلال تبعات زیادی برای آنها به همراه آورد. اشتباهات یکی از بازیکنان این تیم زیر ذره‌بین رسانه‌ها رفت، یک نفر دیگر علیه حسین حسینی استوری گذاشت و یکی دیگر هم درخواست معاوضه پیراهن با مهدی قائدی را داشت که بعد از چنین نتیجه‌ای، خیلی عجیب است. حالا که هوادار به نیمه‌نهایی جام حذفی رسیده و آنجا به پرسپولیس خورده، مدیریت باشگاه تمامی بازیکنان خود را جهت حفظ آرامش ممنوع‌المصاحبه کرده. کاش اما خیلی زودتر از این حرف‌ها به جای بازیکنان، سرمربی تیم ممنوع‌المصاحبه می‌شد. باور کنید کانون 90درصد حواشی هوادار، حرف‌های ساکت الهامی است؛ از ابراز علایقش تا خط و نشان کشیدن برای کره و ژاپن و عربستان!

آفرین به این پشتکار!
با احترام به همه باشگاه‌های ایرانی که قلمی گرم دارند و همینطور مثل پرینتر در حال صدور بیانیه هستند، باید از باشگاه گل‌گهر به عنوان یکی از قدرت‌های مسلم این حوزه در جهان یاد کنیم؛ تیمی که انگار اگر یک روز بیانیه صادر نکند، صبحش شب نمی‌شود. گل‌گهر که تا مدت‌ها پس از شکست جنجالی‌اش در برابر استقلال همینطور بیانیه صادر می‌کرد و توانست در یک روز رکورد انتشار 3بیانیه را به خودش اختصاص بدهد، پس از باخت به پرسپولیس هم خرق عادت نکرد و اطلاعیه اعتراضی به انتشار رساند. چون داوری بازی مشکل خاصی نداشت، کنجکاو بودیم ببینیم گیر آقایان روی چیست که متوجه شدیم بابت استفاده بوقچی پرسپولیس از بلندگو شاکی هستند. خب انصافا مسئله مهمی است که روی نتیجه هم تاثیر دارد. آفرین به این پشتکارتان!

همه می‌دانستند جز شما
نوع برگزاری مسابقات باشگاهی در ایران طوری است که آدم دوست دارد با سر بکوبد به دیوار. تقریبا زمان برگزاری تک‌تک مسابقات تغییر می‌کند. چیزی به اسم شروع به موقع بازی را هم که اساسا نداریم. در ساعت اعلام شده، تازه می‌بینید 200 نفر کنار زمین در حال روبوسی هستند و یک مراسم حاشیه‌ای در حال برگزاری است. حالا اینها هیچی؛ ابتکارات مدیران سازمان لیگ را کجای دل‌مان بگذاریم؟ اول گفتند فینال جام‌حذفی در ورزشگاه جدید مس کرمان برگزار خواهد شد که مدیرعامل مس با تعجب اعلام کرد استادیوم آنها به فینال نمی‌رسد. بعد هم گفتند بازی در ورزشگاه یادگار تبریز است که روشن بود با توجه به حذف تراکتور و حضور سرخابی‌ها، این موضوع خوشایند مدیران استانی نیست. حقیقتا این نکته را همه می‌دانستند، غیر از مدیران سازمان لیگ!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید