• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
سه شنبه 12 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 190628
+
-

پاییز، ‌فصل مناسب گردشگری خراسان‌جنوبی

گردشگری
پاییز، ‌فصل مناسب گردشگری خراسان‌جنوبی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: برنامه‌ریزی ما این است که 3ماه مهر، آبان و آذر را به‌عنوان ماه‌های هدف گردشگری استان قرار دهیم و برای جذب گردشگر رویدادها و جشنواره‌های مرتبط با حوزه گردشگری را به این فصل منتقل کنیم.
به گزارش ایرنا، هادی شاهوردی افزود: یکی از برنامه‌های مهمی که در دستور کار داریم، تهیه یک بسته جامع برای فصول گردشگری خراسان جنوبی است و تحقق این موضوع به هم‌افزایی همه ادارات و دستگاه‌های مرتبط نیاز دارد.‌وی گفت: پاییز فصل برداشت محصولات شاخص خراسان جنوبی ازجمله زرشک و عناب است و همچنین برخی شهرستان‌های استان در فصل بهار و تابستان ظرفیت‌های گردشگری بی‌نظیری دارند لذا جذب گردشگر در هر شهرستان براساس ظرفیت‌های آن منطقه دنبال می‌شود.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان‌جنوبی ادامه داد: نوروز سال‌ جاری اتفاقات خوبی در حوزه اطلاع‌رسانی و معرفی جاذبه‌های گردشگری خراسان جنوبی رقم خورد و سال گذشته ۳۰۰دقیقه تولید محتوا برای معرفی ظرفیت‌های استان داشتیم.
وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های این اداره‌ کل معرفی چهره‌های شاخص خراسان جنوبی است، گفت: یکی از چهره‌های فرهنگی شاخص در خراسان جنوبی مرحوم آیت‌الله هادوی است و سال گذشته کتابچه چهره‌های فرهنگی استان را منتشر کردیم.‌‌

 

این خبر را به اشتراک بگذارید