• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 11 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 190562
+
-

با مردم/اداره پست نظارت دقیق‌تری برحمل و جا‌به‌جایی بسته‌های شکستنی داشته باشد

 به‌تازگی و با هزار زحمت یک کسب‌وکار کوچک اینترنتی راه‌اندازی و با سختی مشتری جمع کرده‌ام.محصولات فروشی من اغلب شکستنی است. متأسفانه با وجود بسته‌بندی دقیق و درج کلمه شکستنی روی بسته‌ها توسط من، بارها پیش آمده که سفارش‌های مشتریان شکسته و سالم به دست‌شان نرسیده است. خیلی از اوقات من مجبور به پس دادن پول مشتری شده‌ام و نه‌تنها سودی نبرده‌ام بلکه به‌اصطلاح از جیب خرج کرده‌ام.این بی‌دقتی‌ها هم اعتماد مشتری را سلب می‌کند وهم کار من و امثال من را کساد.از مسئولان اداره پست درخواست دارم تا با دقت بیشتری مرسولات شکستنی را جا‌به‌جا کنند.
پورابوالحسن از اردبیل

قطع و وصل خدمات سیم کارت‌های شاتل بدون توضیح
در روزهای اخیر کلیه سیم‌کارت‌های شاتل بدون هیچ توضیح و اطلاع‌رسانی قبلی ارتباط‌شان به کلی قطع شد و آنتن سیم‌کارت‌ها به کل رفت. متأسفانه هیچ اطلاع‌رسانی قبلی در این خصوص صورت نگرفت و مشترکان این اپراتور حتی امکان برقراری تماس را هم از دست دادند. چه‌کسی مسئول خسارات وارده در زمان قطع سیم کارت‌هاست؟
سلامان از تهران

پروژه دره توریستی ارغوان در ایلام تکمیل شود
سال‌هاست دره گردشگری و توریستی ارغوان خاکی است و منابع طبیعی به‌رغم عقد قرارداد با پیمانکار، جهت تکمیل آن هیچ تلاشی نمی‌کند؟ با توجه به رونق فصل گردشگری و توریستی بودن این جاذبه لطفا پیگیری کنید تا مسیر بسیار نامناسب آن تکمیل شود. چرا منابع طبیعی با مدیریت سابق پول آن را داده اما این پروژه تکمیل نشده است؟ چرا از پیمانکار این پروژه شکایتی صورت نمی‌گیرد؟
عدلی از ایلام

پیامک
علت قطعی سامانه ثبت احوال چیست؟

چند هفته پیش جهت تعویض شناسنامه به یکی از دفاتر پیشخوان دولت که نمایندگی ثبت احوال دارند مراجعه کردم. متصدی اعلام کرد که سیستم قطع است و قادر به سرویس‌دهی نیست. چند روز بعد مراجعه کردم و از آن جایی که از اداره مرخصی گرفته بودم خواستم کارم را حتما در همان روز انجام دهم. از ساعت 8صبح تا 11:30در آنجا معطل شدم ولی کماکان خبری از وصل شدن سیستم نبود. با اینکه متصدی چندین بار با مرکز تماس گرفت تا علت را جویا شود یا حداقل از زمان وصل شدن سیستم باخبر شود متأسفانه هیچ‌کس پاسخگو نبود. دلیل این بی‌نظمی و اختلال آن هم برای چند روز پی‌در‌پی و برای سازمان مهم و پر مراجعی مثل ثبت احوال چیست؟
نوری از تهران

محله سیدآباد منزوی در اردبیل نیازمند آسفالت است
از مسئولان استان و شهر اردبیل به‌خصوص شورای شهر و اعضای شورای محله سیدآباد منزوی تقاضا داریم نسبت به آسفالت خیابان و کوچه‌های این محله به‌خصوص کوچه شهید حیدری اقدام کنند.
 حیدریان از اردبیل

طرح جمع‌آوری دانشگاه پیام نور در شهرستان‌ها رد شود
ظاهرا طرحی به مجلس ارائه شده درخصوص جمع‌آوری شعب دانشگاه پیام‌نور از شهرستان‌های کوچک و تجمیع آن در مراکز استانی و شهرهای اطرافش. معلوم نیست این طرح با چه هدف و انگیزه‌ای مطرح شده است. آیا افرادی که این طرح را ارائه داده‌اند، دانشجویان این دانشگاه را که در سراسر کشور مشغول به تحصیل هستند و تعدادشان هم کم نیست درنظر گرفته‌اند؟ این طرح باعث کاهش آمار ادامه تحصیل به‌خصوص در شهرهای کوچک خواهد شد، ‌همچنین ممکن است از وسعت و پراکندگی مناسب و کیفیت این دانشگاه پرمخاطب کاسته شود. لطفا جلوی اجرای چنین طرحی گرفته شود.
جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام‌نور

 

این خبر را به اشتراک بگذارید