• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
پنج شنبه 7 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 190133
+
-

تیم وسط هفته‌ها

منچستریونایتد عاشق بازی در و‌سط هفته‌هاست و حالا باید امشب به مصاف تاتنهام بحران زده برود

تیم وسط هفته‌ها

امشب منچستریونایتد و تاتنهام در لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. منچستر به‌زور در ضربات پنالتی بر برایتون غلبه کرد و به فینال جام‌حذفی راه‌یافت تا تن‌هاخ که جام اتحادیه را این فصل برای هواداران به ارمغان آورده، برای دومین جام خود در نخستین سال حضور در اولدترافورد مقابل منچسترسیتی قرار بگیرد. تاتنهام پس از برکناری کونته، دستیارش یعنی استلینی را جایگزین کرد اما اوضاع بدتر شد و پس از شکست 6بریک مقابل نیوکاسل این دستیار هم اخراج شد تا دستیار او به نام رایان میسون جانشینش شود. اگر اوضاع باز هم خوب پیش نرود، دستیار این مربی یا به‌عبارتی دستیار دستیار دستیار آنتونیو کونته که فردی به نام مت ولز است هدایت تافی‌ها را در دست خواهد گرفت. باشگاه تاتنهام به‌خاطر عملکرد شرم‌آور در سنت‌جیمز پارک به هوادارانی که در نیوکاسل این تیم را همراهی کردند، قول داده است پول بلیت‌شان را برگرداند. حتی بازیکنان تیم هم در اقدامی هماهنگ استوری گذاشتند و قول دادند با هزینه خودشان پول بلیت آن هواداران را برگردانند. دنیل لوی قصد داشت با اخراج استلینی مجددا کونته را تا انتهای فصل به تاتنهام بیاورد اما سرمربی ایتالیایی همه‌‌چیز را با باشگاه تمام‌شده دانست و قبول نکرد. به‌نظر می‌رسد ناگلزمان که به‌تازگی از بایرن‌مونیخ اخراج شده و پیشنهاد چلسی را هم رد کرده، برای کار در تاتنهام در فصل آینده وسوسه شده است.
    تاتنهام به منچستر خوب می‌بازد و سیتی را خوب می‌برد. سفیدهای لندن هر 4بازی آخرشان را به یونایتد باخته‌اند. تنها بین سال‌های 2001تا2004 با 7باخت متوالی روند شکست طولانی‌تری نسبت به این مقطع داشته‌اند.
    اصولا هیچ تیمی در تاریخ لیگ برتر بیش از من‌یونایتد نتوانسته تاتنهام را ببرد؛ 39بار.
    اسپرز فقط 3بار در 21بازی خانگی آخر خود در لیگ توانسته منچستریونایتد را شکست دهد؛ 7تساوی و 11شکست. هر 3برد بین آوریل2016 تا ژانویه2018 بوده است.
    منچستریونایتد در بازی‌های وسط هفته یعنی مسابقاتی که سه‌شنبه تا پنجشنبه در لیگ برتر برگزار می‌شود، عملکرد خوبی دارد. تنها در یک بازی از 15مسابقه در این روز بازنده بوده و 9برد و 5تساوی به‌دست آورده. در 7بازی این فصل در این روزها شکستی رقم نخورده؛ 5برد و 2تساوی.
    تاتنهام در خانه خودش با هیچ تیمی مساوی نمی‌کند. در 26بازی قبلی 18برد و 8باخت برای این تیم ثبت شده، درحالی‌که هیچ‌یک از 108بازی آخر خانگی آنها بدون گل به پایان نرسیده. این طولانی‌ترین روندی است که یک تیم در ورزشگاه خودی تن به تساوی بدون گل نداده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید