• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 6 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 189995
+
-

شهرآورد شماره262

دوگانه از این مسیر می‌گذرد

شهرآورد شماره262

امشب یک دیدار حیاتی و مهم دیگر در اروپا برگزار می‌شود؛ بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا بین اینترمیلان و یوونتوس. این بازی در حالی برگزار می‌شود که هر دو تیم ممکن است سهمیه لیگ قهرمانان را برای فصل آینده از دست بدهند. اخیرا 15امتیاز کسر شده یوونتوس به این تیم برگشته و آنها در نیمه‌نهایی لیگ اروپا هم حضور دارند. اینترمیلان هم باید نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را مقابل میلان همشهری برگزار کند. هر دو باشگاه برای دوگانه در این فصل مبارزه می‌کنند که یکی از جام‌ها از بازی امشب می‌گذرد. دیدار رفت با گل دیرهنگام لوکاکو که مورد آزار نژادپرستانه هواداران یووه هم قرار گرفت، به پایان رسید و حالا نوبت برنده شدن یک تیم و صعود به فینال است.
   آخرین باری که اینتر توانست دربی ایتالیا را از یوونتوس ببرد به جام‌حذفی پارسال برمی‌گردد که همین روزها برگزار و موفق شد این تیم را 4بر 2شکست دهد. در 3بازی اخیر یووه 2بار برنده بوده و یک مساوی از حریف گرفته است.
   یووه با 2شکست و یک تساوی از 3بازی آخرش پا به این مسابقه می‌گذارد. آنها به ناپولی و ساسولو باخته‌اند و در بازی قبلی لیگ هم مقابل لاتزیو بازنده بودند. تنها برد آنها مقابل اسپورتینگ به‌دست آمد. اینترمیلان اما پس از ناکامی در چند بازی پیاپی در لیگ و پیروزی در لیگ قهرمانان مقابل بنفیکا در بازی رفت و برگشت، توانسته طلسم ناکامی در لیگ را با پیروزی 3بر صفر بر امپولی و درخشش زوج لولا (لوکاکو و لائوتارو) جبران کند. این زوج پس از 746روز توانستند در یک بازی همزمان گل بزنند. آخرین گلزنی همزمان آنها سال ۲۰۲۱ و پیروزی ۲ بر یک مقابل ساسولو بود. در این میان، لوکاکو به چلسی هم رفت و برگشت.
   توهین‌های نژادپرستانه به لوکاکو در بازی رفت، به‌جای اینکه متخلفان را مجازات کند، دامان لوکاکو را گرفت که بعد از گلزنی رو به هواداران حریف شادی گل کرد و گوش‌هایش را به سمت آنها گرفت تا صدای اعتراضات را بهتر بشنود. او برای این بازی محروم است.
   دانیله دووری قضاوت دیدار اینتر و یوونتوس را برعهده خواهد داشت. در آخرین بازی این داور برای بازی این 2تیم، یوونتوس 2بر صفر اینتر را برد.
   یوونتوس تحت هدایت آلگری در ۲فصل اخیر در مجموع ۹۸بازی، ۲۵بار شکست را تجربه کرده. این در حالی است که یووه در ۲فصل تحت هدایت پیرلو (۸) و ساری (۹)، در مجموع ۱۰۴بازی، کلا ۱۷شکست تجربه کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :