• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
چهار شنبه 6 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 189991
+
-

آماربازی

9.18
طالب ریکانی با هت‌تریک در بازی با نساجی، برترین بازیکن هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر شد. کاپیتان نفت آبادان در این مسابقه 5شوت زد که هر 5ضربه او داخل چهارچوب بودند. او 2پنالتی را تبدیل به گل کرد و از 3ضربه دیگرش هم یکی تبدیل به گل شد تا در نهایت نمره 9.18را از سایت متریکا دریافت کند. این نخستین بار در فصل جاری است که بازیکنی از آبادان بهترین بازیکن هفته می‌شود. با وجود برد پرگل صنعت‌نفت، ریکانی تنها بازیکن این تیم بود که به تیم منتخب هفته رسید. تیم‌‌های ذوب‌آهن، فولاد، مس رفسنجان، ملوان، گل‌گهر و تراکتور هم دیگر تیم‌هایی بودند که یک بازیکن در جمع منتخبان هفته داشتند.

7.89
به جز طالب ریکانی، نمره هیچ بازیکن دیگری در این هفته به عدد 8 نرسید. محمدمهدی قنبری (تراکتور) که این هفته تنها گل تیمش را به پیکان زد با نمره 7.89به تیم منتخب رسید و دومین بازیکن برتر هفته گذشته بود. از فولاد، گل‌گهر و مس رفسنجان هم درست مثل تراکتور بازیکنی به تیم منتخب رسید که تک‌گل تیمش را زده بود. امین حزباوی (فولاد) و محسن آذرباد (مس رفسنجان) با این گل تیم‌هایشان را برنده کردند اما گل رضا شکاری (گل‌گهر) باعث تساوی این تیم مقابل هوادار شد. نماینده ملوان در تیم منتخب، علیرضا خوشکفا بود و از ذوب‌آهن هم دروازه‌بان تیم به تیم منتخب هفته رسید. ذوبی‌ها انتخاب حبیب فرعباسی را به‌عنوان گلر منتخب هفته زیاد دیده بودند اما این بار گلر جوان آنها یعنی پارسا جعفری بود که با کلین‌شیت مقابل آلومینیوم و نمره7.70به تیم منتخب هفته رسید.

7.64
2 تیم سپاهان و پرسپولیس این هفته صاحب 2بازیکن در تیم منتخب هفته بودند. پرسپولیس دربی تهران را برد اما سپاهان مقابل میهمانش به تساوی رسید. با وجود این نماینده‌های هر دو تیم در جمع منتخبان هفته مساوی بوده‌اند. از تیم برنده دربی، علی نعمتی و مهدی ترابی به تیم منتخب رسیدند. نعمتی با نمره 7.64بهترین بازیکن دربی هم بود. 2 نماینده سپاهان در تیم منتخب رامین رضاییان و شهریار مغانلو بودند؛ 2 بازیکنی که پیش از این هم رکورددار حضور در تیم منتخب بودند. مغانلو تا‌کنون 8بار در تیم منتخب حضور داشته و رضاییان هم نخستین بازیکنی است که تعداد حضورهایش را دورقمی می‌کند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید