• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
سه شنبه 29 فروردین 1402
کد مطلب : 189524
+
-

اسیدپاشی به زن جوان توسط یکی از نزدیکان شوهر

تحقیقات درباره اسیدپاشی روی زنی جوان در جنوب پایتخت به دستگیری یکی از نزدیکان شوهر این زن به اتهام اسیدپاشی منجر شد.
به گزارش همشهری، این حادثه ساعت 10:30دقیقه صبح دیروز (دوشنبه) در خیابان دامپزشکی اتفاق افتاد و در جریان آن پسر جوانی بعد از پاشیدن مقدار زیادی اسید روی زنی حدود 30ساله از آنجا گریخت. به‌دنبال این حادثه همزمان با انجام اقدامات درمانی، ماجرا به کلانتری 119مهرآباد جنوبی گزارش و دقایقی بعد با حضور مأموران این کلانتری و کارآگاهان اداره 16پلیس آگاهی تحقیقات در این‌باره آغاز شد.
در همان تحقیقات مقدماتی معلوم شد که عامل این اسیدپاشی یکی از آشنایان قربانی است. بررسی‌های دقیق‌تر نشان داد جوان اسیدپاش از بستگان شوهر زن جوان است که با انگیزه‌ای نامعلوم دست به این جنایت زده است. با وجود اینکه هویت جوان اسیدپاش شناسایی شده بود اما هنوز معلوم نبود که او بعد از این اقدام کجا گریخته است. در شرایطی که چند ساعت بیشتر از این حادثه تلخ نمی‌گذشت کارآگاهان به شواهدی دست پیدا کردند که نشان می‌داد اسیدپاش تحت تعقیب بعد از این حادثه در خانه‌ای واقع در جنت آباد مخفی شده است. به این ترتیب مأموران مخفیگاهش را محاصره کرده و او را دستگیر کردند.
سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی پایتخت در این‌باره گفت: متهم 22ساله در همان تحقیقات اولیه به اسیدپاشی با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرد و تحقیقات در این‌باره همچنان ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید