• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
سه شنبه 29 فروردین 1402
کد مطلب : 189480
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/3ljzr
+
-

آماربازی

10
تیم منتخب هفته بیست‌وششم لیگ برتر با 3بازیکن از پرسپولیس و 3بازیکن از استقلال بسته شد. به این ترتیب در آستانه دربی تهران، 2تیم در آخرین بازی خودشان قبل از این دربی بزرگ، سهمی مساوی در تیم منتخب هفته متریکا داشتند. در جریان برد 6بر یک استقلال، مهدی قائدی نمره10گرفت و بهترین بازیکن هفته شد. به همراه او محمد محبی و سیدحسین حسینی نیز از استقلال به تیم منتخب رسیدند. از پرسپولیس هم سعید صادقی، گئورگی گولسیانی و دانیال اسماعیلی‌فرد در تیم منتخب هفته قرار گرفتند. پرسپولیس این هفته مس کرمان را 3بر یک برد و بهترین بازیکن سرخپوشان در این میدان سعید صادقی بود که از متریکا نمره 8.11را دریافت کرد.

8.58
سپاهان 2بازیکن در تیم منتخب هفته بیست‌وششم داشت و از این لحاظ پشت سر استقلال و پرسپولیس قرار گرفت. شهریار مغانلو با یک گل و یک پاس گل مقابل مس رفسنجان به نمره 8.58رسید و دومین بازیکن برتر هفته بعد از مهدی قائدی بود. در کنار مغانلو، سپاهانی‌ها دیگر گلزن خودشان در این هفته یعنی امید نورافکن را هم در تیم منتخب می‌دیدند. نورافکن در مصاف با مس نمره 8.12را از متریکا دریافت کرد. رامین رضاییان این هفته به تیم منتخب نرسید اما با 9بار حضور در تیم‌های منتخب هفته همچنان از این نظر رکورددار است. نمره رامین در این هفته 7.55بود و در پست مدافع راست پشت سر دانیال اسماعیلی‌فرد (7.73) قرار گرفت.

7.60
چنان که دیدید، 8بازیکن تیم منتخب هفته از 3تیم برتر لیگ و 3مدعی قهرمانی آمدند. در کنار این تیم‌ها گل‌گهر نیز 2بازیکن در تیم منتخب هفته داشت و تنها نماینده باقیمانده به تیم ملوان رسید. از تیم گل‌گهر، نوید عاشوری برای چهارمین بار در این فصل جزو منتخبان هفته بود و در این هفته امیر جعفری هم او را همراهی می‌کرد. جعفری این هفته برای گل‌گهر گل زد و نمره‌اش در متریکا 7.60بود تا برای نخستین بار مدافع چپ منتخب هفته باشد. تنها نماینده ملوان در تیم منتخب نیز گلزن این تیم سهیل فداکار بود که تنها ضربه‌اش در مقابل تراکتور گل شد و نمره او را در سایت متریکا به 7.53رساند. فداکار برای نخستین بار در این فصل در تیم منتخب هفته قرار گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید