• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 29 فروردین 1402
کد مطلب : 189478
+
-

دوئل دستکش‌ها

دربی صدم تهران محل ملاقات ویژه بیرانوند و حسینی است

دوئل دستکش‌ها

یک کلین‌شیت، شاید به قیمت یک فصل؛ این تمام ماجرای دربی تهران برای علیرضا بیرانوند و حسین حسینی است. به جرأت می‌توان گفت دروازه‌بانی که در این بازی بتواند دروازه‌اش را بسته نگه‌دارد، ممکن است کمک بسیار بزرگی به قهرمانی تیمش در پایان فصل کند. اگرچه سرنوشت سرخابی‌ها برای فتح جام دست خودشان نیست و باید منتظر لغزش سپاهان باشند، اما پیروزی در شهرآورد پایتخت می‌تواند نقش بسیار تعیین‌کننده و مهمی برای نزدیک‌شدن به این‌ رؤیا داشته باشد. پرواضح است که گل‌نخوردن سرخابی‌ها هم یک گام بلند به سمت کسب 3 امتیاز خواهد بود؛ مسئولیتی سنگین که روی دوش بیرانوند و حسینی گذاشته شده است.
گلرهای ملی‌پوش سرخابی به دلایلی در هفته‌های اخیر بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته‌اند. بیرانوند با 13کلین‌شیت، فعلا فاتح دستکش طلایی است و مخصوصا با حسین پورحمیدی از آلومینیوم اراک رقابت سختی دارد. حسینی هم البته با 10کلین‌شیت در همین جدول مشغول تعقیب اوست. با این حال دیده‌شدن حسینی در این هفته دلیل دیگری دارد. او در مسابقه پرماجرا با هوادار، گل ششم تیمش را از روی نقطه پنالتی به‌ثمر رساند و سرتیتر اخبار شد. موضوع چنان ملتهب بود که خود حسینی و بسیاری از بازیکنان استقلال در پایان مسابقه از کادرفنی هوادار عذرخواهی و دلجویی کردند. حالا بعد از چنین اتفاقی، چشم‌های زیادی به عملکرد حسینی در دربی دوخته شده است؛ جایی که اگر او مثل مسابقه رفت نمایش ضعیفی داشته باشد، این پنالتی مثل چماق علیه خودش به‌کار گرفته خواهد شد.
جدال بیرو و حسینی اما از جام‌جهانی شروع شده است؛ جایی که خیلی‌ها عقیده داشتند بعد از کلین‌شیت در برابر ولز، حق گلر استقلال بود که مقابل آمریکا به میدان برود، کی‌روش اما در آن بازی به بیرانوند فرصت داد که منجر به شکست تیم ملی شد. در نتیجه حساسیت‌های این بازی برای 2دروازه‌بان کاملا آشکار است. چه‌کسی یکشنبه‌شب سربلند از آزادی بیرون می‌آید؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید