• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
دو شنبه 28 فروردین 1402
کد مطلب : 189408
+
-

آمار بازی

1/32
جدال این هفته ملوان و تراکتور در شهر انزلی یک بر یک مساوی شد اما آمارها نشان می‌دهند تراکتور موقعیت‌های گل بهتری داشته و اختلاف 2تیم در این زمینه حتی از یک گل هم بیشتر بوده است. تراکتور در زمین ملوان موفق شد امید گل1.32 را برای خودش به جا بگذارد. اما ملوان درحالی‌که امید گلش فقط 0.23 بود گل اول بازی را زد و تا دقایق پایانی هم با همین یک گل تیم برنده میدان بود. البته اعلام یک پنالتی مشکوک به سود تراکتور، امید گل این تیم را از عدد یک بالاتر برد ولی حتی بدون این پنالتی هم تراکتور امید گل بالاتری نسبت به میزبان داشت. برترین بازیکن این میدان امیرحسین یحیی‌زاده (ملوان) بود که از متریکا نمره7.66 گرفت.

1/48
سپاهان با 2گل مس رفسنجان را برد اما امید گل این تیم فقط 0.2 بیشتر از حریفش بود. تیم سرسخت مس رفسنجان در بازی با سپاهان، امید گل 1.27 را ایجاد کرد که عدد خوبی در مصاف با صدرنشین لیگ برتر محسوب می‌شود. اما موقعیت‌های این تیم از دست رفت و مس نتوانست دروازه سپاهان را باز کند. در مقابل، سپاهانی‌ها به امید گل1.48 رسیدند اما با استفاده مناسب از همین موقعیت‌ها 2گل زدند و یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل را بردند. مغانلو با 3شوت و نورافکن با 2شوت به سمت دروازه مس، هر کدام یک گل زدند. جلال علی‌محمدی و زکی‌پور هم به اندازه مغانلو شوت زدند اما ضربات آنها تبدیل به گل نشد. بهترین بازیکن این میدان هم شهریار مغانلو بود.

2/54
فولاد در زمین گل‌گهر دوبرابر میزبانش موقعیت گل داشت اما در نهایت به تساوی 2-2 بسنده کرد. البته فولاد یک پنالتی هم از دست داد اما بدون احتساب آن پنالتی هم موقعیت‌هایش بیشتر و بهتر از گل‌گهر بوده است. در مصاف منصوریان و سعید الهویی، تیم میزبان امید گل1.29 را ایجاد کرد اما امید گل میهمان اهوازی 2.54 بود که یک حدنصاب خیلی خوب در لیگ برتر ایران است. فولاد در تعداد شوت 14 بر 8 و در شوت‌های داخل چارچوب 5 بر 4 برتری داشت اما در نهایت تا آستانه شکست رفت و در وقت‌های تلف‌شده با حریفش مساوی کرد. برترین بازیکن این میدان نوید عاشوری از گل‌گهر بود که با 2پاس گل به نمره8.11 رسید.

این خبر را به اشتراک بگذارید