• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 28 فروردین 1402
کد مطلب : 189369
+
-

نکته بازی/ آن وقت از برزیل مثال می‌زدی؟

ساکت الهامی می‌گوید شکست 6 بر یک برابر استقلال، بدترین شب عمر فوتبالی او بود؛ شامگاهی که آقای مربی هزار بار آرزو کرد کاش داور سوت پایان مسابقه را زودتر بزند. ساکت اما در پایان مسابقه به شکست‌های مشابه سایر مربیان و تیم‌های بزرگ دنیا اشاره کرد و مطابق انتظار گفت: «منچستر هم 6گل از لیورپول خورد.» این مربی پیش‌تر خودش را شایسته‌ترین گزینه برای هدایت تیم ملی دانسته و گفته بود اگر روی این نیمکت بنشیند، عربستان، کره و ژاپن را در پایتخت‌های خودشان شکست خواهد داد. با این حال به‌نظر می‌رسد باید خوشحال باشیم که او سرمربی تیم ملی نشده است، وگرنه آنجا هم 6 گل می‌خورد و بعد می‌گفت: «این که چیزی نیست برزیل هم در زمین خودش 7تا از آلمان خورده است!»

خب پس چرا زدی؟
شب کابوس‌وار ساکت الهامی و هوادار با پنالتی لحظات پایانی استقلال کامل شد؛ جایی که حسین حسینی پشت توپ ایستاد و گل ششم میزبان را به ثمر رساند. بعد از این گل، بحث مفصلی در گرفت در مورد اینکه آیا رفتار حسینی تحقیرآمیز بوده یا نه. سرمربی هوادار به تندی از این اتفاق گلایه کرد و گفت دلش شکسته است. آن طرف میدان هم از خود حسینی گرفته تا سایر بازیکنان بابت این اتفاق عذرخواهی کردند و گفتند قصد تحقیر تیم حریف را نداشته‌اند. نهایتا ساپینتو هم همین حرف‌ها را زد. نوع مواجهه استقلالی‌ها با این اتفاق طوری بود که انگار آنها راضی نبودند گلرشان پنالتی بزند. خوب اگر اینطور است، اصلا چرا حسینی پنالتی زد (آن هم از نوع نمایشی‌اش) که بعد قرار باشد این همه عذر بخواهد؟

شبیه ما نشو لطفا!
سپاهان که بعد از پیروزی پرسپولیس و استقلال بر رقبا حسابی زیر فشار بود، در آخرین بازی هفته بیست‌وششم توانست با 2 گل مس رفسنجان را شکست بدهد و در مسیر قهرمانی باقی بماند. با وجود این در نشست خبری ژوزه مورایس قبل و بعد از این بازی، کمی ناامیدکننده بود. سرمربی سپاهان که قبل از بازی گفته بود: «ما تیم سوگلی فدراسیون نیستیم، وگرنه در یک بازی 2 پنالتی به سودمان می‌گرفتند»، بعد از مسابقه هم با تکرار همین حرف‌ها ادعا کرد: «بازیکنان بقیه تیم‌ها تمارض می‌کنند و به سودشان پنالتی اعلام می‌شود.» راستش شنیدن این حرف‌ها از مورایس غیرمنتظره است، چرا که او را با شخصیت متین و آرامش شناختیم و همیشه هم مورد ستایش قرار دادیم. کاش مرد پرتغالی در همین جلد بماند و شبیه اغلب مربیان خودمان نشود.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید