• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
شنبه 26 فروردین 1402
کد مطلب : 189164
+
-

آماربازی

05
تیم گل‌گهر در 20بازی از 25بازی این فصل موفق به گلزنی شده و از این لحاظ حتی برتر از تیم‌های صدرنشین و مدعیان قهرمانی عمل کرده است. سیرجانی‌ها فقط در 5بازی این فصل موفق به گلزنی نشده‌اند و از این لحاظ رکورددار هستند. استقلال در 19بازی گل زده و 6بار در گلزنی ناکام مانده تا بعد از گل‌گهر رتبه دوم را از این لحاظ داشته باشد. تیم ساپینتو در نیم‌فصل اول به‌ترتیب مقابل سپاهان، نفت مسجدسلیمان، پیکان، آلومینیوم، مس رفسنجان و تراکتور موفق به گلزنی نشد اما در نیم‌فصل دوم در هر 10مسابقه‌اش گل زده است. یعنی از جمع آن 6تیم هم 4تیم در بازی برگشت از استقلال گل خوردند و فقط مس رفسنجان و تراکتور باقی مانده‌اند. تراکتور هم مثل استقلال فقط در 6بازی گل نزده است.

03
استادان کام‌بک زدن در لیگ این فصل سپاهان و استقلال هستند که هرکدام 3بار در مسابقه‌ای که گل اول را خورده‌اند به پیروزی رسیده‌اند. استقلال در مقابل ملوان، مس کرمان و گل‌گهر بعد از خوردن گل اول نهایتا به پیروزی رسیده است. آبی‌ها مقابل فولاد و پرسپولیس هم بعد از دریافت گل اول به نتیجه مساوی رسیده‌اند. اما سپاهان؛ این تیم در مقابل نساجی، هوادار و ذوب‌آهن بعد از خوردن گل اول کام‌بک زد و به پیروزی رسید. زردپوشان مقابل آلومینیوم نیز گل اول را خوردند و بازی را با مساوی یک-یک به پایان رساندند. نهایتا سپاهان از 7مسابقه‌ای که گل اول را خورده به 10امتیاز و استقلال از 8مسابقه به 11امتیاز رسیده است. پرسپولیس 6بار گل اول را خورده و از این 6مسابقه 2برد و 4باخت دارد.

03
استقلال با 3کلین‌شیت متوالی به بازی امروز رسیده و اگر بتواند دروازه‌اش را مقابل هوادار هم بسته نگه دارد، برای نخستین بار در این فصل به 4کلین‌شیت متوالی خواهد رسید. خط دفاعی استقلال 2بار دیگر هم در این فصل به 3کلین‌شیت متوالی رسیده اما نتوانسته این رکورد را به 4برساند. آبی‌ها از هفته دوم تا ششم 414دقیقه دروازه‌شان را بسته نگه داشتند که بهترین رکوردشان در این فصل بوده است. آنها در حال حاضر هم 336دقیقه است که گل نخورده‌اند. رکورددار فصل جاری در این زمینه‌ها تیم مس رفسنجان است. مس از هفته دهم تا شانزدهم به 6کلین‌شیت متوالی رسید و 697دقیقه دروازه‌اش را بسته نگه‌ داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید