• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
شنبه 26 فروردین 1402
کد مطلب : 189166
+
-

نکته بازی/ یک بام و دو هوا؛ چرا؟

باشگاه سپاهان به توصیه رامین رضاییان گوش داد و بلیت بازی با مس رفسنجان را مجانی اعلام کرد. مدافع سپاهان که در بازی هفته گذشته در برابر تراکتور تحت‌تأثیر فضای ورزشگاه قرار گرفته بود، در پایان مسابقه از مدیران باشگاه خواست با رایگان کردن بلیت بازی در این شرایط بد اقتصادی، به مردم کمک کنند تا برای تماشای مسابقات به ورزشگاه بیایند. حالا این توصیه رضاییان پذیرفته شده و امشب هواداران می‌توانند به‌طور مجانی به ورزشگاه بیایند و تیم‍‌شان را تشویق کنند. بنابراین انتظار می‌رود این هفته ورزشگاه اصفهان هم مثل تبریز پر شود، فقط می‌ماند این سؤال که پس چرا چنین مجوزی در تهران و برای حضور هواداران سرخابی در ورزشگاه آزادی صادر نمی‌شود؟ چرا این دو تیم در هفته‌های سرنوشت‌ساز لیگ کماکان باید از 30درصد گنجایش ورزشگاه سود ببرند؟

پول مفت می‌دهیم و خوشحالیم!
طی چند روز گذشته احتمال محرومیت پرسپولیس از حضور در لیگ قهرمانان آسیا مطرح شد. این نگرانی مخصوصا زمانی تشدید شد که مهدی تاج اعلام کرد پرسپولیس درگیر یک پرونده بدهی است که اگر بسته نشود، برای این باشگاه مشکل‌ساز خواهد شد. موضوع مربوط به پرونده رادوشوویچ بود؛ گلر کرواتی که قرارداد 3ساله‌اش را فسخ کرد و پرسپولیس باید چیزی حدود 800هزار یورو به او بپردازد. با توافق صورت گرفته، قرار شده این پول در اقساط 200هزار یورویی پرداخت شود که واریز قسط دوم به مشکل خورد. نهایتا اما باشگاه پرسپولیس در طول تعطیلات این مبلغ را فراهم کرد و به‌حساب رادو ریخت. قرمزها خوشحالند که از خطر جسته‌اند، اما ما همچنان نمی‌دانیم چرا باید چنین پول مفتی را بابت قرارداد ناشیانه با یک گلر ذخیره بپردازیم؟

طلسم شکسته می‌شود؟
برخی رسانه‌های پرتغالی از احتمال انتقال مهدی طارمی به الهلال عربستان خبر داده‌اند. البته که الهلال بهترین تیم آسیا است و این مدت هم به‌خاطر تلاش برای جذب لیونل مسی خبرساز شده بود. با این حال تفاوت کیفی زیادی بین این تیم و مشتریان بزرگی که این سال‌ها برای طارمی در رسانه‌ها ردیف می‌شد، وجود دارد؛ از لیورپول و آرسنال و میلان گرفته تا دورتموند و بایرن‌مونیخ و بارسلونا! شایعه اخیر اما از یک جهت دیگر هم جالب است؛ اینکه فوتبال ایران هرگز در لیگ عربستان لژیونر نداشته است. تنها 14سال قبل مهدی شیری، هافبک پیشین پرسپولیس با النصر قرارداد بست که البته فدراسیون فوتبال آن کشور مانع از حضور این بازیکن در عربستان شد. شیری هم به فیفا شکایت کرد و 270هزار دلار غرامت شیرین گرفت!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید