• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 22 فروردین 1402
کد مطلب : 189071
+
-

امضای تفاهمنامه اراضی عباس‌آباد تهران با پارک ودنخا روسیه

هیأت شهرداری تهران متشکل از سیدمحمدحسین حجازی، عضو هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد، حمیدرضا صارمی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و حمید جوانی، شهردار منطقه۳ تهران به دعوت رسمی رئیس هیأت‌مدیره انجمن پارک‌های روسیه جهت شرکت در سومین نمایشگاه و کنفرانس ایجاد و توسعه محیط راحت شهری به مسکو سفر کردند.
در این سفر سیدمحمدحسین حجازی، مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد و سرگئی شوگوروف، مدیرعامل مجموعه پارک «ودنخا»ی مسکو یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند. این تفاهمنامه با حضور یوگنی کازلوف، معاون شهردار مسکو در امور گردشگری، کاظم جلالی، سفیر ایران در فدراسیون روسیه و دیگر اعضای هیأت شهرداری تهران و مسئولان ذیربط روسی در محل شهرداری مسکو امضا شد.
سفیر کشورمان در روسیه با اشاره به روابط خوب 2کشور، زمینه تقویت تعاملات دوطرف در همه زمینه‌ها را مهیا دانست و اینگونه همکاری‌ها را با هدف تبادل تجربیات جهت ایجاد محیط راحت و شهری ارزشمند توصیف کرد.
سیدمحمدحسین حجازی همچنین در جریان بازدید از «سومین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی ایجاد، مدیریت و توسعه محیط شهری راحت، پارک‌های تفریحی، فضاهای عمومی و مناطق طبیعی ویژه حفاظت شده» در میزگرد این کنفرانس سخنرانی و تجربیات خود در حوزه پارک‌های تفریحی و فضاهای عمومی را در اختیار هیأت‌های کشورهای دیگر گذاشت. او همچنین به پیشرو بودن ایران در این حوزه نسبت به روسیه و بسیاری از کشورهای دیگر اذعان کرد.
سومین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی ایجاد، مدیریت و توسعه محیط شهری راحت، پارک‌های تفریحی، فضاهای عمومی و مناطق طبیعی ویژه حفاظت‌شده به‌عنوان مهم‌ترین نمایشگاه پارک در روسیه ۵ و ۶ آوریل در مرکز اکسپوسنتر مسکو برگزار شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید