• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 22 فروردین 1402
کد مطلب : 189028
+
-

قرارگاه محرومیت‌زدایی آبشار عاطفه‌ها ۲۳ساله شد

به‌مناسبت ۲۳سالگی تاسیس قرارگاه محرومیت‌زدایی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، همایش ضیافت نور و عرفان با هدف اطعام بیش از ۱۵۰نیازمند منطقه۱۸ در مجتمع فرهنگی مختارسلیمانی این منطقه  برگزار شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار منطقه۱۸ در این برنامه ضمن تقدیر از فعالیت خیریه‌ها در مسیر محرومیت‌زدایی از جامعه گفت: «بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها با اقدامات خداپسندانه گام‌های مؤثری در کمک به نیازمندان و کاهش مشکلات آنان برداشته است.»«یوسف مقدمی» به آمادگی شهرداری منطقه ۱۸ به حمایت از مجموعه‌های نیکوکاری و امدادرسانی تأکید کرد.
«فاطمه چوپانی»، مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی مرکزی هم در ادامه این همایش با اشاره به فعالیت‌های بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها گفت: «بیش از ۹۵۰نمایندگی در کشور داریم و بیش از یک‌میلیون‌و۳۲۰هزار خیر با این دفاتر همکاری می‌کنند. در حال حاضر بیش از ۴۵۰هزار مددجو تحت پوشش آبشار عاطفه‌ها هستند.»
او افزود: «در سال۱۴۰۱ توانستیم ۸هزار سری جهیزیه با کمک خیرین، به‌ویژه نیکوکاران تهرانی، آماده و بین نوعروسان نیازمند استان‌های کم‌برخوردار توزیع کنیم. پیش‌بینی می‌کنیم در سال‌جاری این تعداد به بیش از ۸هزار جهیزیه برسد.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید