پیامهایتان را به جای ۱۳۷ در «تهران من» بنویسید!
مسئولان شهری قلب طهران در تلاش برای تغییر ذائقه ساکنان منطقه 12در ثبت پیامهای شهری هستند تا پیامهایشان را بهجای سامانه۱۳۷ در اپلیکیشن «تهران من» ثبت کنند. در سامانه۱۳۷، درخواستهای مردمی از طریق سیستم صوتی دریافت و برای هر پیام، مدت زمان مشخصی تعیین میشود تا نیروهای این سامانه که در مناطق حضور دارند، در زمان تعیینشده اقدام به رفع مشکل کنند. اکنون مسئولان شهری برای ارتقای خدمات، اپلیکیشنی بهنام «تهران من» راهاندازی کردهاند و شهروندان را به ثبت پیام در این برنامه تشویق میکنند. شهردار منطقه 12با تأکید بر ضرورت یادگیری سرفصلهای آموزشی ۱۳۷پلاس از سوی شهروندان میگوید: «فرهنگسازی برای استفاده از اپلیکیشن تهرانمن، وبسرویسها و شبکههای اجتماعی، بهصورت یکپارچه و واحد، ازجمله برنامههای ما برای دستیابی به این هدف بوده است.»
امیر یزدی با اشاره به ادغام سامانههای۱۳۷ و ۱۸۸۸ عنوان میکند: «تحقق رضایت عمومی و احیای اعتماد شهروندان، فسادستیزی و حمایت از گزارشگران فساد، ایجاد درگاه واحد شهروندی و جلوگیری از سردرگمی شهروندان، پاسخگویی ۲۴ساعته به شکایات و ایجاد درگاههای جدید در شبکههای اجتماعی و وبسرویسها ازجمله این اهداف است.»