• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 17 فروردین 1402
کد مطلب : 188588
+
-

نقل قول خبر/به همه اعتراضات درباره رتبه‌بندی معلمان رسیدگی می‌شود


رضا مراد صحرایی، سرپــرست وزارت آموزش و پرورش:
به همه معلمان اطمینان خاطر می‌دهم که به تمام اعتراضات رسیدگی می‌شود و فرهنگیان، رتبه استحقاقی خود را کسب می‌کنند. درصورتی که هرگونه خطا در مراحل بارگذاری مدرک، ارزیابی و تعیین رتبه رخ داده باشد، رسیدگی می‌شود.

تراکم بالای دانش‌آموز موجب کاهش بازدهی کلاس‌ها می‌شود

حمیدرضا خان‌محمدی، رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور:
با تعداد زیاد دانش‌آموز داخل کلاس‌ها بازدهی بسیار کاهش پیدا می‌کند و باید در سال جدید تلاش کرد با احداث مراکز جدید تراکم دانش‌آموزی را در استان‌هایی که تراکم بالایی دارند، کاهش داد. بهتر است سرانه‌های استاندارد هر شهرستان ملاک و شاخص توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی قرار گیرد.

شکست رکورد تولید «سرم» در اسفند

محمد پیکان‌پور،  مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو:
بیش از ۱۸‌میلیون سرم در اسفندماه گذشته در کشور تولید و بیش از ۳‌میلیون سرم در این مدت به کشور وارد شده است. رکورد تولید سرم در کشور شکسته شده است اما همچنان مصرف سرم در صدر داروهای تجویزی و مصرفی بیماران قرار دارد.

توزیع ۵.6 میلیون افطاری و غذای گرم بین نیازمندان

حبیب‌الله آسوده،  معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد: 
بیش از ۲‌میلیون و ۷۰۰‌هزار غذای گرم و حدود ۲‌میلیون و ۹۰۰‌هزار افطاری ساده از ابتدای‌ماه رمضان تاکنون میان نیازمندان در قالب پویش اطعام مهدوی توزیع شده است. پویش اطعام مهدوی از ‌ماه رمضان آغاز شده و نهاد امداد به‌دنبال مردمی شدن این پویش اطعام است تا نیکوکاران وارد عرصه شوند و امداد نیز از طریق مراکزی همچون مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی و... نیازمندان به‌ویژه مناطق محروم و حاشیه‌ای را شناسایی و به آنها کمک کند.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید