• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
چهار شنبه 16 فروردین 1402
کد مطلب : 188490
+
-

نقل قول

پیگیری تسهیلات بانکی برای صنعت دارو
بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت: برای اینکه بتوانیم تولید دارو و تجهیزات پزشکی را افزایش دهیم، باید استان‌ها و دانشگاه‌ها پای کار بیایند و مجموعه‌هایی را که از لحاظ مالی و علمی توانمندند، فعال کنند. اقدام بعدی هم افزایش تسهیلات بانکی است که این موضوع را از سمت دولت و مراجع ذیربط پیگیری خواهیم کرد و دانشگاه‌ها نیز باید کمک کنند تا در جاهایی که تولید تاکنون کمتر بوده، رونق بگیرد.

سیم‌کارت‌هایتان را اجاره ندهید
وحید مجید، رئیس پلیس فتای فراجا: مردم به هیچ عنوان نباید سیم‌کارت خود را به افراد غریبه واگذار کرده یا اجاره دهند و درصورت چنین کاری، مسئولیت هر اقدام مجرمانه‌ای که با سیم‌کارت انجام شود، برعهده مالک خواهد بود. اما شاهدیم که در برخی از موارد افراد سودجو و فرصت‌طلب در ازای پرداخت مبالغی اقدام به اجاره سیم‌کارت‌های دیگران کرده و اقدامات مجرمانه خود را از این طریق انجام می‌دهند.

پیگیری نظام اجرا و نظام خانواده
حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت مجلس: در سال 1402، طرح نظام ارجاع و پزشکی خانواده یکی از اولویت‌های جدی ما خواهد بود و بررسی خواهیم کرد که پیشنهادهای مطرح شده توسط وزارت بهداشت و دولت تا چه اندازه قابلیت اجرا خواهند داشت و اینکه منابع مالی لازم برای آن پیش‌بینی شده است. به‌نظر می‌رسد تحقق برخی از مسائل مطرح شده در مورد نظام ارجاع و پزشکی خانواده به سادگی امکان پذیر نباشد و به همین دلیل اولویت ما این است که مسائل را به‌صورت جدی بررسی کنیم./مهر

تحقق اهداف اشتغال‌زا برای زندانیان
غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها: توسعه اشتـــغال تولیدمحور، اجرای برنامه‌های عمیق فرهنگی در زندان‌ها، تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی در حوزه زندانبانی و توسعه رفاهیات از مهم‌ترین محورهای سازمان زندان‌ها در سال‌جاری است. سال گذشته در زمینه اشتغال‌زایی زندانیان به هدفگذاری مقرر رسیدیم و امسال هم در حوزه اشتغال‌زایی برای زندانیان با تکیه بر دستمزد متعارف و متناسب همچنان نقش‌آفرین خواهیم بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :