• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 15 فروردین 1402
کد مطلب : 188355
+
-

اولین دختر طلایی دو و میدانی ایران، کاندیدای برترین ورزشکار سال

همین‌حوالی
اولین دختر طلایی دو و میدانی ایران، کاندیدای برترین ورزشکار سال

اواخر مهرماه سال گذشته بود که خبر رسید «نازنین فاطمه عیدیان» دانش‌آموز مدرسه شاهد منطقه۴ در چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا که در کویت برگزار شد در رشته دوی ۴۰۰متر با مانع قهرمان آسیا شد.
نازنین با این پیروزی شیرین موفق شد رکورد ملی را بشکند. شیرینی این برد وقتی بیشتر می‌شود که بدانیم با این پیروزی برای نخستین بار در تاریخ دو و میدانی در بخش بانوان به مدال طلای آسیا دست یافته‌ایم.
با گذشت چند ماه، حالا باخبر شدیم نازنین خانم که به‌عنوان نخستین بانوی طلایی تاریخ دو و میدانی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا خوش درخشید، با نظر کارشناسان حوزه ورزش؛ کاندیدای برترین ورزشکار سال ۱۴۰۱ ایران شده است.
اگر برایتان سؤال پیش آمده که ورزشکاران برتر سال۱۴۰۱ طی چه فرایندی انتخاب می‌شوند؟برنامه قهرمان ایران را که اسفند‌ماه از شبکه ورزش پخش می‌شود را ببینید. کارشناسان این برنامه در جشنواره‌ای به انتخاب برترین ورزشکاران ســـــال۱۴۰۱ می‌پردازند. عناوین این جشنواره در 2بـخـش اصـلـی یا جوایز مردمی شامل برترین ورزشکار مرد و زن، برترین مربی زن و مرد، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ورزشی و قهرمان فردا است.

این خبر را به اشتراک بگذارید