• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
دو شنبه 14 فروردین 1402
کد مطلب : 188318
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/ElZ6N
+
-

نکته بازی/ همه شهر را به هم می‌ریختی...

پرسپولیس در رفسنجان با یک پنالتی اشتباه موفق به شکست مس شد و در کورس قهرمانی باقی ماند. بعد از بازی خبرنگاران از یحیی گل‌محمدی در مورد عملکرد داوری پرسیدند و او جواب داد: «معمولا تیم‌های برنده در مورد داوری حرف نمی‌زنند. تصمیمات عرب‌براقی درست بود و من از او تشکر می‌کنم.» خب البته عالم و آدم دیدند که رامتین سلیمان‌زاده پشت محوطه جریمه مهدی عبدی را زد و این هرگز نمی‌توانست پنالتی باشد، اما به قول یحیی چون تیم او برنده شده، دیگر جای بحث باقی نمی‌ماند. فقط سؤال اینجاست که اگر تصمیم مشابه علیه پرسپولیس گرفته می‌شد آیا باز هم گل‌محمدی همین‌قدر آرام می‌ماند و با متانت از داور بازی تشکر می‌کرد؟ به تجربه خدمت‌تان عرض می‌کنیم هرگز چنین نبود و او کل شهر را به هم می‌ریخت.

مجسمه‌شان را بسازید
یکی از شگفتی‌های لیگ بیست‌ودوم بدون تردید مربوط به تعداد گل‌های زده پیکان می‌شود؛ تیمی که طی 24بازی فقط 10بار موفق به گشودن دروازه رقبا شده است. پیکان امسال فقط در یک بازی موفق شده بیش از یک گل بزند که آن هم مربوط به دیدار با نفت مسجدسلیمان است. شاگردان مجتبی حسینی قعرنشین لیگ را 2 بر یک بردند، در 8بازی دیگر یک گل به ثمر رساندند و در 15مسابقه بدون گل زده زمین بازی را ترک کردند. این یعنی پیکان در 62درصد مسابقات لیگ امسال هیچ گلی نزده که آمار بسیار عجیبی است و روشن نیست چنین تیمی در لیگ برتر چه می‌کند. به هر حال آنها این هفته هم با 2گل به فولاد باختند تا علیرضا منصوریان را از بحران خارج کنند.

بگذار بقیه انتقاد کنند
در روزی که استقلال با یک نمایش خوب دیگر موفق شد ذوب‌آهن را شکست بدهد، هواداران این تیم حسابی از خجالت علی فتح‌الله‌زاده درآمدند و در میکس‌زون هم نوبت به بازیکنان رسید که آقای مدیرعامل را به باد انتقاد بگیرند. به هر حال غیراز تراژدی بزرگ حذف استقلال از آسیا، وضعیت پرداختی‌های باشگاه هم چنگی به دل نمی‌زند و شاید بازیکنان حق داشتند لب به اعتراض باز کنند. با وجود این جالب بود که نام سجاد شهباززاده هم بین معترضین دیده می‌شد. مهاجم پیشین سپاهان که قطعا حضور او در استقلال یکی از بدترین ترانسفرهای امسال بوده، در حالی از بدعهدی باشگاه و وضعیت مالی بد بازیکنان سخن گفت که خودش بعد از 24هفته هنوز نتوانسته نخستین گلش را برای تیم بزند. کاش سجاد اجازه بدهد بقیه غر بزنند!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید